ויראלי

אגם רודברג נקרעת: "התינוק חי? את חיה? סליחה"

רודברג כתבה פוסט על האמא שכנראה הביאה לעולם ילד בשבי חמאס: "חושבת עליך כל היום בין האסון הפרטי שלי לאסון הלאומי שלנו, את היית בראשי היום, מי החזיק לך את היד שנקרע לך הגוף??!! מי היה שם להגיד לך שאת מסוגלת יש שם אפידורל?!"
מערכת ice |  1
אגם רודברג (צילום מתוך האינסטגרם)
בימים אלו, כשאמני והסלבס בישראל עסוקים בעיקר בהרמת המורל בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אגם רודברג, שמתנדבת עם משפחות המפונים, הגיעה לדמעות וכתבה פוסט נוגע ללב באינסטגרם שלה על האמא החטופה בעזה שככל הנראה הביאה שם לעולם את הילד שלה.
רודברג כתבה: "חושבת עליך כל היום בין האסון הפרטי שלי לאסון הלאומי שלנו, את היית בראשי היום, מי החזיק לך את היד שנקרע לך הגוף??!! מי היה שם להגיד לך שאת מסוגלת יש שם אפידורל?!".
עוד היא הוסיפה: "ומעל הכל אני מתפללת עליך אישה אהובה עליך ועל התינוק שלך הוא חי? את חיה? הצלחת להניק אותו בבקשה אלוהים שכן!!! בבקשה מעט מעט חמלה. בבקשה מישהו דואג לך אין כבר דמעות בגוף סליחה בשם כולנו. פשוט, סליחה".

רק בשבוע שעבר היא סיפרה בדמעות: "לא האמנתי שבאמת קורים דברים כאלה. אני באמת מנסה לא לראות, אני אומרת לחברים שלי לא לשלוח לי, בקבוצות ובאינסטגרם, אני באה ומעלה את הדברים שלי ויוצאת. אולי אני בן אדם תמים, אבל באמת לא האמנתי שדברים כאלה יכולים לקרות".
עוד סיפרה: "אבל אני גם קרועה בזה, צד אחד לדבר על זה עכשיו נראה לי טיפשי ועלוב, לעומת מה שאנשים שאני פוגשת פה עברו. אבל אם זה הולך באמת לכמה חודשים, שנה, כמו בקורונה, אז צריך להגדיל ראש ולחשוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פקיחת עיניים
    טולים 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואולי תאזרי אומץ להכות על חטא בנוגע למשנתך הפוליטית אשר דאגת להבהיר שהיא משתייכת לזו של מחאת קפלו ובוודאי הזדעזעת יחדיו עם חברייך מהברנזה כל פעם שבן גביר ניסה להבהיר מול מי אנחנו מתמודדים וקטלגתם אותו כגזען ואילו אתם יפי הבלורית והטוהר מאמינים באהבה ושלום עולמי אך לדאבוני למרות שההיסטוריה הוכיחה זאת שוב ושוב בכל הנוגע לפלסטינים ואפילו בימינו אנו כאשר רואים סרטים כיצד מגיל 3 הם מאמנים אותם לירות ולקטול יהודים המחנה שלך סבר שהאסון הנורא ביותר היא עילת הסבירות שנועדה בין היתר למנוע משופטים להתערב בשיקולים ביטחוניים ולקבוע שזה לא סביר בעיני דפנה ברק ארז וייצחק עמית שיגרשו משפחות מחבלים וכך הגענו עד הלום עם 0 הרתעה ו 10 בהלקאה כך שייטיב עמך אם תהרהרי על בקשת סליחה מהמחנה היחיד שהוא הימין שכיניתם אותו ביביסטים,בבונים ,משתמט,משיחי,פשיסט ומה לא ושצדק לכל אורך הדרך הן באוסלו,הן בהתנתקות, והן בסירוס צהל על ידי מערכת המשפט שגרם לאיום קיומי על מדינת ישראל
    סגור