ויראלי

נתניאל בוזוליק למען חיילי צה"ל: הצטרף לשטחי הכינוס

השחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליק שהגיע לארץ על מנת לחזק את ההסברה הישראלית מול פעולות הטרור של חמאס ואף ראיין את ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, הצטרף בסוף השבוע האחרון לפעילות בשטחי הכינוס של חיילי צה"ל בשטח
מערכת ice | 
נתניאל בוזוליק וחיילי צה"ל (צילום הקרן לידידות והאגודה למען החייל)
הקרן לידידות והאגודה למען החייל מפעילות את ״ניידות הידידות״ שמגיעות לחלק חטיפים, קרטיבים, שתייה, נשנושים, פינוקים ולעשות שמח לחיילות וחיילים בכל רחבי הארץ. כעת פועלות הניידות בעצימות גבוהה על מנת להגיע לכל שטחי הכינוס בהם פרוסים החיילים בשטח. ביום שישי הצטרף לחלוקת הפינוקים השחקן האוסטרלי והפרו-ישראלי נת'ניאל בוזוליק, שהגיע ארצה במסגרת התמיכה הרחבה וההסברה שלו את ישראל.
 

כזכור השחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליק הגיע  לארץ על מנת לעזור בהסברה הישראלית ברחבי העולם ואף ראיין גם ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט שהסביר על ההבדלים בין מדינת ישראל לארגון הטרור חמאס.


בראיון לבוזוליק אמר בנט: "כשמישהו אומר מהנהר עד לים, פלסטין תהיה חופשית, אז הכוונה היא לכל ישראל. חמאס זה כמו מדינה קטנה בתוך עזה, אנחנו יצאנו מעזה ב-2005 והם לקחו את השלטון שם, מבחינת גודל עזה היא כמו סינגפור של המזרח התיכון, מקום יפה, מזג אוויר טוב אבל במקום שהם יבחרו להשקיע את מיליוני הדולרים באזרחים ופיתוח המקום, הם בונים מנהרות טרור מתחת לבתי החולים, בתוך בתי הספר יש להם מפקדות טרור משם הם יורים טילים, תכתוב בגוגל חמאס ותבין מי הם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה