ויראלי

"וואלה הייתי חייב לסדר את הרקע": יוסף חדאד צוחק על נסראללה

העזתים ציפו היום לשמוע את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, מכריז מלחמה על ישראל, אך זה לא קרה. לבסוף, היה זה נאום שגרתי של האיש שנמצא בבונקר כל כך הרבה שנים. משפיען הרשת הערבי ישראלי לגלג עליו באינסטגרם 
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
אחד המסבירים הטובים ביותר לטובת מדינת ישראל וללא ספק אחד המשפיעים שבהם, יוסף חדאד, העלה היום (שבת) פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בזמן נאומו של מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה הלבנוני, חסן נסראללה.
יוסף חדאד, כמו כל מי שעוקב אחרי הנאומים של נסראללה, יודע שהנאום שלו היום היה יחסית שגרתי ושום בשורה לתושבי עזה או לחמאס לא הייתה שם. חדאד אף לגלג על נסראללה ותוך כדי הנאום הניח דגל ישראל על הטלוויזיה, וכיסה את הצילום של נסראללה בטלוויזיה.
לצד הסרטון שהעלה חדאד בו הוא עושה זאת וצוחק על נסראללה כתב חדאד בהומור "וואלה הייתי חייב שסדר את הרקע כדי שאיכשהו אשמע אותו", והוסיף סמיילי קורץ ואימוג'י של תנועת היד V המסמלת ניצחון וכל כך מוכרת בעולם הערבי.
 

יוסף חדאד הצליח לסחוף אחריו הרבה ישראלים להשתתף במאמצי ההסברה של ישראל ברשתות החברתיות, לאחר שבהתחלה היה כאן סוג של זלזול בזירה הזאת, אך לאט לאט נחתה ההבנה שיש לרשתות השפעה אדירה על דעת הקהל העולמית, ולדעת הקהל העולמית יש השפעה אדירה על מרחב התמרון של ישראל במלחמות ומבצעים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חזק
    א.ב.י 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזק ואמץ אין מי שיתיר אתך לך יש זכות להיות חסיד אומות העולם
    סגור