ויראלי

חנוך דאום נגד השר עמיחי אליהו: "אתה כנראה אדם לא רציני"

הסערה סביב ההתבטאות ההזויה של השר עמיחי אליהו ממשיכה וכעת העיתונאי חנוך דאום, יוצא נגד השר ושאר חברי הממשלה בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו וכתב:  "לזה שאתם לא עוזרים לנו כבר התרגלנו. אנא, לפחות אל תפריעו"
מערכת ice | 
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
הסערה סביב דבריו ההזויים של שר המורשת עמיחי אליהו, לא עוצרת. כעת, לאחר שהוא אף הושעה מן הממשלה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, גם העיתונאי חנוך דאום יוצא כנגד השר בפרט וממשלת ישראל בכלל.
כזכור, שר המורשת עמיחי אליהו, אשר ידוע באמירותיו השנויות במחלוקת אבל אחת כמו זאת שהייתה לו הבוקר בראיון ליקי אדמקר וישראל כהן ברדיו "קול ברמה", נשמעת הזויה: "לנאצים לא היינו מכניסים סיוע הומניטרי, אין דבר כזה בלתי מעורבים בעזה", אמר אליהו והוסיף: "הטלת פצצת אטום על עזה היא אחת האפשרויות שנשקלות".
המראיינים ציינו בפני השר אליהו כי בתוך הרצועה מוחזקים 240 חטופים ישראלים בשבי חמאס, והשר השיב על כך: "מתפלל לשובם של החטופים אבל במלחמות יש מחירים שצריך לשלם, החיים של החטופים שווים יותר מהחיים של החיילים והאזרחים שיירצחו אחר כך", השיב אליהו.
דאום כתב בחשבון האינסטגרם שלו כי: "כבוד השר- ישראל נמצאת במערכה רצינית ואתה כנראה אדם לא רציני, אבל יש לי ממך בכל זאת בקשה אחת: ישראלים רבים מאוד, ואני הקטן בתוכם, עושים בתקופה הזו מאמצי הסברה גדולים. נלחמים בכל דרך על שמה הטוב של ישראל. לזה שאתם לא עוזרים לנו כבר התרגלנו. אנא, לפחות אל תפריעו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה