ויראלי

עידן רייכל דרש לנקום ומסרב להתנצל: "המסר בנקמה חשוב"

הזמר עידן רייכל ספג ביקורות לאחר שדרש לנקום בחמאס, אך הגיב לטענות נגדו וסירב להתנצל: "נקמה היא חלק מלחימה. בזמן לחימה, ובעת קרב, לא בעת שלום. עת לחיות ועת למות. עת מלחמה ועת שלום. אל לנו להתבלבל בזמנים"
תום נחום |  7
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אחד מהאומנים שהתבטאו בצורה הנחרצת ביותר נגד מתקפת הטרור שביצעו מחבלי חמאס בשטח מדינת ישראל וקרא לממשלה לתקוף את רצועת עזה הוא הזמר והיוצר עידן רייכל שכבר הביע לא פעם בימים האחרונים את דעתו על המצב בארץ, בשלושת השבועות האחרונים. רייכל שאיבד את חברו אל"מ רועי לוי שנרצח בהתקלות עם מחבלים בסטורי דורש נקמה.
"נקמה. כשמחסלים מהאוויר נאצי מהחמאס, הוא לא יודע שזה קורה, שניה אחת חי ושניה אחת מת. הייתי רוצה שיידע דקה לפני, לפני שאנחנו מחסלים אותו, בדיוק כמו ש-1,500 מיקירנו ידעו שזה עומד לקרות דקה לפני. נקמה".
אחת המגיבות בפוסט של רייכל תקפה וכתבה כך: "חבל שאתה מהדהד מסר כזה. תוביל את אלפי המעריצים והעוקבים שלך לפחות אלימות. אנחנו לא חמאס הנתעבים", כאשר רייכל הגיב ולא התנצל: "נקמה היא חלק מלחימה. בזמן לחימה, ובעת קרב, לא בעת שלום. והמסר בנקמה הוא חשוב. עת לחיות ועת למות. עת מלחמה ועת שלום. אל לנו להתבלבל בזמנים. אנחנו לא בעת רגיעה ואנחנו לא בעת לדבר על פחות אלימות. אנחנו בעת מלחמה בכל הכח. שימי לב למול מי כתבתי את הנקמה ובאיזו דרך".

כזכור, הזמר כבר יצא במהלך המלחמה הנוכחית בפוסטים עוצמתיים על השמדת החמאס בשטח רצועת עזה והכריז עליהם מלחמה: "ממשלה שלא פועלת להשמיד את החמאס כולו, ומגדירה את המשימה בהשמדת התשתית הצבאית של החמאס בלבד - היא ממשלה חסרת אחריות לתושבי המדינה בכלל ולתושבי העוטף בפרט" והוסיף: "מה שעבר עלינו הוא לא פחות מהמתקפה ההיסטורית על פרל הרבור ואפילו גרוע מכך, מדובר במתקפה על אזרחים. ובתגובה על פרל הרבור היפנים שילמו בלי פרופורציה מספרית מתוך הגדרת המטרה האמריקאית לסיים את הסיפור".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    עצוב לגלות
    ג 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב לגלות שרייכל שהוא אולי אמן גדול אבל בן אדם קטן . עם כל הצער, חבר שלך , רייכל , לא נרצח. הוא נהרג. הוא היה איש צבא שזה היה מקצועו וייתכן שבמסגרת תפקידו הוא גם הרג. ונקמה היא לא חלק מתורת לחימה אלא נוהג מקובל בחברות פרימיטביות קיצוניות שאנחנו מכירים מקרוב . חבל שקשרת אותך אליהן
    סגור
  • 6.
    רייכל צודק
    נא 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקמה פועלת. ומה לעשות ככה זה בלבנט. וחמאס מגיע לסבול הרבה לפני שהם מתים!
    סגור
  • 5.
    יפת נפש
    יוסף 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את ושכמותך חייבים לחוות את ההוויה של הפלסטינים ...תהייה לך חוייה !!!!! אולי סבוב על טנדר בעזה ?????!!!!!
    סגור
  • 4.
    עידן רייכל
    יהודית 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה פתאום להתנצל? אמרת מה שכולם לושבים למעו כמה יפי נפש שלא מבינים שגם אותם הין רותחים אם היו בקיבוצים. צעריכה אותך מאוד
    סגור
  • 3.
    נקמה נקמה נקמה (ל"ת)
    יואלי 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תהיה נתניהו
    צפוני 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היי עידן? למה שלא תהיה כמו נתניהו הפחדן שמתנצל במהירות שיא על כל פיפס שיוצא לו? למה להרגיז את התקשורת?
    סגור
  • 1.
    עידן ריכל
    יושר 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא לפחד כמה שאתה צודק השמאל לא מקבל כי לא נפל להם האסימון שזה מלחמה על הבית????????????????????????????????????????????????????????????????????
    סגור