ויראלי

נתן גושן נגד הפוליטיקאים: "כל מי שהפקיר אותנו למוות צריך ללכת"

נתן גושן העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא תקף את הפוליטיקאים: "עומדים פוליטיקאים עם דמעות של פיהוק ומבטיחים ניצחון. איזה ניצחון? מנצלים את תשוקת החיים ואת רצון הנקמה שלנו, כדי להרוויח שנות כיסא, כאילו אנחנו לא שמים לב. איזה עלבון. שייקחו אחריות בדרך החוצה"
מערכת ice |  1
נתן גושן (צילום משה שי, פלאש90)
היום (שישי) החל יומה ה-14 של מלחמת חרבות ברזל, שבועיים בדיוק אל תוך המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים. משרד הבריאות הודיע על למעלה מ-4,600 אנשים שנפצעו ופונו לבתי החולים, בעוד 202 אנשים, ביניהם עשרות ילדים וזקנים, נמצאים בשבי החמאס.
בתוך כך, נתן גושן העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא תקף את הפוליטיקאים: "אני לא מבין את המילה ניצחון. אולי זה רק אני, עומדים פוליטיקאים עם דמעות של פיהוק ומבטיחים ניצחון. איזה ניצחון? השיחות על ניצחון מדלגות על אמא ששמעה את הילדה שלה חוטפת יריות בשידור חי, גם לא עבור התצפיתנית שראתה את כל החברות שלה נשחטות, הן יחזרו לה בחלומות, היא כבר לא תנצח שום לילה. גם ילד מהעוטף שקובר משפחה שלמה כבר לא ינצח, במקרה הטוב ישרוד".
"עומדים פוליטיקאים ומבטיחים שהכל יהיה בסדר אחי ש"ננצח". מנצלים את תשוקת החיים ואת רצון הנקמה שלנו, כדי להרוויח שנות כיסא, כאילו אנחנו לא שמים לב. איזה עלבון. בעולם בו החיים חשובים, כל מי שהפקיר אותנו למוות צריך ללכת הביתה. שייקחו אחריות בדרך החוצה. העם הזה שורד, בגלל שהוא שוכח. אל תשכחו איך הופקרנו, אנימשקש את זה מכם, מעם ישראל. תזכרו הכל. נזכור ולא נשכח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסיק זיתים
    נרו 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצלהם זה מספרים בלי מסקנות אצלהם זה תוצאות לא חשיבות אצל שר הבטחון שר הבטחון פנים ראש המטה הכללי המפקח הכללי ראש שרות הבטחון הכללי
    סגור