תרבות ופנאי

נתן גושן הפתיע את המעריצה: "כרטיסים עליי"

נתן גושן הרים את קיסריה לקול אלפי המעריצות, אך לא כולן זכו להגיע לערב הזה, ואת אחת מהן הוא הפתיע בכרטיס מתנה להופעה הבאה שלו
מערכת ice | 
נתן גושן (צילום משה שי, פלאש90)
הזמר נתן גושן הופיע היום חמישי האחרון באמפי קיסריה, על במת ענק בצורת T, שנתנה לו להתקרב לקהל הענק והמהופנט. אחרי ההופעה גושן הודה לקהל שלו באינסטגרם וכתב, כבר 12 שנה אנחנו ביחד, ואני פוגש אתכם בשמחה ובעצב, ביאוש ובישועה. אתמול זכיתי שוב להסתכל לכם בעיניים ולהגיד תודה להשם על המשפחה הזו שלנו."
בהמשך פרסם עוד פוסט עם שיר שלו, והודיע לקהל שעוד מעט יגיעו תאריכים חדשים להופעות. אחת מהמעריצות שלו שכנראה לו הגיע לקיסריה, כתבה לו בתגובה, "תגיד מה עם התחשבות בילדה לפני שירות מהפריפריה בלי שקל לקנות כרטיס אבל מאוד רוצה?". גושן הפתיע אותה וכתב לה בתגובה, כרטיסים עליי הופעה הבאה"

התגובה של המעריצה ברת המזל זכתה לחיקויים רבים של מעריצות אחרות שקיוו שגושן יתחשב גם בהן, אך ללא הצלחה. "מה עם חיילת מסכנה שמשרתת בקרבי ומתה לבוא להופעה?" כתבה מעריצה אחת בתקווה לשחזר את ההצלחה של המעריצה הראשונה.
 
למרות שההופעה בקיסריה התחילה באיחור של 50 דקות, הביקורות פרגנו לה, וכך באתר הנוער פרוגי כתבו, "היה עשן שכיסה את האמפי, דבר שהקשה על הראיה בהופעה. אך בהמשך, נתן עלה לבמה והכל נשכח. במהלך ההופעה נתן היה קרוב לקהל ויצר תקשורת לקהל שקרוב יותר לבמה, דבר שהפך את ההופעה לכיפית ומהנה."
 
"בסוף הביצוע של ''Thinking about it'', הוא סיפר סיפור על ילד שראה אותו ברחוב ושאל אותו: ''איך אתה מצליח לעשות את זה? אין לי ביטחון'', ונתן השיב לו: ''אני לא יודע בעצמי''. הוא סיפר על הקריירה המוזיקלית - ששום דבר לא בטוח בעולם המוזיקה והשיר ''כל יום כמו נס'' של אמיר דדון מתאר את החיים בעולם הזה."
"לסיכום, מדובר בהופעה מיוחדת ומרגשת שכללה את כל האלמנטים הווקאלים שנתן יכול להציע. הוא ביצע אותם על הצד הטוב ביותר בשילוב התקשורת המיוחדת שביצע עם הקהל ועם הנגנים. בנוסף על השילוב הווקאלי עם לירן דנינו שהקפיצו ושידרגו את ההופעה במספר רמות מעלה. אין ספק שהוא השאיר טעם לעוד שירים מהמגוון הרחב שלו." נכתב בביקורת באתר ע"י נוי מוסלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה