ויראלי

יהורם גאון נחשף: מה גרם לזמר להתפרק במהלך הופעה?

הזמר האהוב יהורם גאון, הופיע באירוע שיזם ארגון אלמנות ויתומי צה"ל למענם. במהלך הופעתו נפגש גאון עם נורית, אלמנתו של יוסף שריג ז"ל, מי שכתב את שירו של יהורם "אור לירושלים" ונפל במהלך מלחמת יום כיפור לפני 50 שנים. צפו במפגש המרגש
מערכת ice |  1
יהורם גאון (צילום יוסי זליגר, פלאש 90)
היום  (שלישי) הזמר האהוב יהורם גאון, הופיע באירוע שיזם ארגון אלמנות ויתומי צה"ל למענם. במהלך הופעתו נפגש יהורם גאון עם נורית, אלמנתו של יוסף שריג ז"ל, מי שכתב את שירו של יהורם "אור לירושלים" ונפל במהלך מלחמת יום כיפור לפני 50 שנים.
יהורם גאון לא נשאר אדיש למפגש המרגש, נשנק והיה כמעט חסר מילים, כשהוא לא הצליח להסתיר את ההתרגשות שלו מהמפגש המדהים, שגרם לכל האולם לעמוד על הרגלים ולהריע לשניים. נורית, אלמנתו של יוסף שריג ז"ל, הגיעה לבמה לפני השיר והעניקה לגאון זר פרחים. במהלך ההופעה, נורית התרגשה במיוחד והגיעה לרקוד ולשיר על מפתן הבמה.
במהלך ההופעה הקדיש יהורם את השיר לנורית שריג אלמנתו של יוסי ואמר: "יש אלפי שירים שנכתבו לעיר ירושלים לאורך הדורות, התגעגעו לעיר וכתבו לה שירי אהבה אבל יש שיר אחד שאני אוהב אותו יותר מכל השירים יחד "אור לירושלים" אותו כתב אותו יוסף שריג שנהרג במלחמת יום הכיפורים, אני מקדיש את השיר הזה לאהובתו נורית".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי זה יגמר החמינדוס הזה חייב לשחרר (ל"ת)
    מנ 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור