ויראלי

טרמינל X עברה על החוק? אדל בספלוב חשפה בעיה

בספלוב גרמה לחברה למעט צרות, כאשר שיתפה כמה סטוריז מיום הצילומים הארוך. השלושה החלו בעבודתם כבר שמונה וחצי בבוקר ושהו שם עד כמעט תחילת הערב, היא כתבה שבתה הצטלמה במשך שעות ובכך למעשה גרמה לכך שייראה שהחברה עברה על חוקי העסקת קטינים
מערכת ice | 
האם האיט גירל וכוכבת הריאליטי אדל בספלוב תסבך את טרמינל X? אתמול (ראשון) הכוכבת יחד עם שני ילדיה, שיה בת הארבע וליב יעקב הפעוט בן השנה הגיעו ליום צילומים במסגרת הקמפיין בהשתתפותם.
מתברר שבספלוב גרמה לחברה למעט צרות, כאשר שיתפה כמה סטוריז מיום הצילומים הארוך. השלושה החלו בעבודתם כבר שמונה וחצי בבוקר ושהו שם עד כמעט תחילת הערב.

ב-TMI פורסם כי יום הצילומים ככל הנראה נוהל בניגוד מוחלט לחוקי העסקתם של ילדים. על פי הוראות משרד העבודה, אין להעסיק מתחת לגיל 6 מעל לשלוש שעות עבודה: "אז אומנם הצילומים יצאו נפלאים והבת שייה נהנתה מכל רגע שעדשת המצלמה הייתה מכוונת אליה ואדל בספלוב אף שיתפה סטורי בשעות אחר הצוהריים, בו כתבה כי הצילומים החלו בשמונה וחצי בבוקר ו"שייה המלכה עדיין מצטלמת".
אגב, בסטורי נוסף ששיתפה בספלוב, היא הסבירה כי: "הילדה לא מעוניינת להתפנות", ובכל זאת בכך חוקי העסקה של משרד העבודה הנוגעים להעסקת ילדים מתחת לגיל 6 הופרו על ידי החברה.  אדל לא הגיבה לדברים.
טרמינל X מסרה ל-TMI בתגובה: "ביום הצילומים להשקת המותג המשותף של TERMINAL X ואדל בספלוב שהתקיים אתמול, מועדי הצילומים תואמו לפי הנחיות ההורים ונוחות הילדים. בחלק גדול מהזמן ובאווירת החופש הגדול, הילדים בילו, שיחקו ונהנו במהלך היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה