ויראלי

הקרב עם צוקרברג יקרה? זה מה שחושב המקורב של מאסק

למרות כל ההתרגשות ברשת סביב האירוע, וולטר אייזקסון רואה את הרעש והצלצולים כלא יותר מסמלי ומייצג יותר את היריבות הגוברת בין שניים מהגברים העשירים בעולם
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ The Babylon)
הסיכויים שאילון מאסק ומארק צוקרברג באמת בסוף ילכו מכות בתוך כלוב הם אפסיים, לפחות לפי הביוגרף של מאסק, וולטר אייזקסון.
כזכור מאסק וצוקרברג הפכו לאויבים מושבעים לאחר שלפני כשבועיים הודיעו על קרב אגרוף שייערך בין שני הטייקונים הצעירים, מאז העניינים בין השניים הופכים לחמים כאשר מאסק לוקח את מה שהתחיל כהלצה בציוץ בטוויטר ברצינות והודיע כי יתאמן עם אלוף העולם לשעבר לקראת הקרב שייערך ב"אוקטגון" בלאס וגאס, בימים האחרונים יצא שותפו של מאסק ג'ק דורסי להגנתו של בעלי הטוויטר וטען כי קשה לנהל את הרשת החברתית.

למרות כל ההתרגשות ברשת סביב האירוע, אייזקסון רואה את הרעש והצלצולים כלא יותר מסמלי ומייצג יותר את היריבות הגוברת בין שניים מהגברים העשירים בעולם.
"כל הדיבורים האלה על ללכת לקולוסיאום לקרב כלוב עם מארק צוקרברג, זה יותר מטפורה למאבק שלו עם מטא וצוקרברג - אני לא יודע אם זה באמת יקרה, לא", אמר אייזקסון ביום רביעי. 
אייזקסון הצביע על Threads, הרשת החברתית החדשה של צוקרברג שאמורה להתחרות בטוויטר, כמרכיב נוסף של היריבות בין השניים. המחבר ציין כי מאסק התערב יותר מדי בטוויטר ו-"הבריח" ממנה אנשים ומותגי תקשורת בולטים, דבר שיכול לתרום רבות לצוקרברג ויעזור להביא משתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה