ויראלי

צפו: אזעקה תפסה את נויה אריאלי בצילומים, איך היא הגיבה?

הדוגמנית ויוצאת "אהבה חדשה", נויה אריאלי, הופתעה לשמוע אזעקות בזמן צילומי קמפיין אופנה למותג MonaLizabeth, אריאלי הסתייעה בצוות המקצועי על מנת להתפנות למרחב מוגן
מערכת ice | 
נויה אריאלי (צילום צילום מסך רשת 13)
הדוגמנית נויה אריאלי שמככבת בימים אלו על המסך בתוכנית " אהבה חדשה" ברשת 13 מככבת בקמפיין אופנה של המותג MonaLizabeth – בעיצובה של אליזבת בראון. בין פריטי הקולקציה החדשה, נויה עלתה על שמלת כלה ונראתה מדהים ! בן הזוג דור הפתיע את נויה ושלח לה זר פרחים משגע לסט הצילומים.
במהלך הצילומים הופעלו אזעקות באזור דרום תל אביב, מה שאילץ את נויה והצוות לרוץ אל המקלטים בסמוך לסטודיו, כאשר כל הצוות מסייע לה לרדת בשל המשקל של השמלה והבד שהקשה עליה לרדת במדרגות. לאחר האזעקות הצילומים נמשכו כסדרם.
 
צילום סרטון אור גפן
כזכור, לאחרונה פורסם כי אריאלי אישרה את הזוגיות עם בן זוגה, דור טאוב, משתתף תוכנית הריאלטי "אהבה חדשה" שבה שניהם נפגשו. נויה כתבה: "מצאתי אהבה על המסך, מי היה מאמין. בדרך פגשתי גברים מדהימים, שהגיעו כדי למצוא אהבה כמוני. אחד מהם היה משה, בחור מקסים, גבר שהוא חלומה של כל אישה. אבל הרגשתי שלא היינו אחד בשביל השני, שמצאנו הרבה חיבור ברמה החברית ולא הזוגית. אולי זו הסיבה שעוד מצילומי התוכנית יצאנו לדרך של חברות מדהימה שנמשכת עד היום.

כולנו הגענו לתוכנית למצוא אהבה, לקחת סיכונים וגם לקחת בחשבון שאולי ניפגע. הדרך לא הייתה פשוטה כמו שראיתם. אני עוד לא מסכמת את התהליך המטורף שעברתי, אני רק יכול להגיד שמזה הרבה זמן - הצלחתי להרגיש רגש אמיתי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה