ויראלי

חברת החשמל במהלך ענק: מה עשתה לרגל חגיגות ה-100 שנה?

לכבוד חגיגות ה-100 שנה לחברת החשמל לישראל,  בניין המשרדים הראשי של החברה, שנבנה לפני כשני עשורים בחיפה, הואר במספר 100. צפו
מערכת ice | 
חברת החשמל (צילום shutterstock)
היום (רביעי) לפני 100 שנה, ב-29 במרץ 1923, הקים פנחס רוטנברג, את חברת החשמל לישראל. רוטנברג קבע את משכנו בחיפה והקים בה בשנות העשרים והשלושים של המאה הקודמת, שתיים מתחנות הכוח הראשונות, במורדות הכרמל (בסמוך לגשר פז) ובחוף שמן.
לכבוד חגיגות 100 השנה שלה, בניין המשרדים הראשי של החברה, נבנה לפני כשני עשורים, בחיפה, והלילה הוא הואר במספר 100 לציון 100 שנה מאז הקמתה של החברה בישראל. 
כזכור, לאחרונה, מנכ"ל חברת חשמל מאיר שפיגלר, תקף בצורה חסרת תקדים את קודמו לתפקיד, עופר בלוך, שכיהן שבע שנים כמנכ"ל חברת החשמל. בראיון למוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות טען כי בלוך פעל לקראת סיום כהונתו למנות את אחד מבכירי החברה לתפקיד המנכ''ל, והתפתח ''קרב'' בין בלוך לשפיגלר שהיה דירקטור בחברת חשמל באותה עת.
הבניין המואר בחיפה (חברת החשמל)
כחלק מהדברים הקשים שאמר נגדו, הוא נשאל האם הם נפגשו מאז, וענה: "ראיתי אותו פעם אחת מאז. אין לי כוונה לדבר איתו או לראות אותו. אני בז למה שהוא עשה לחברת החשמל. הוא היה מנכ"ל שבע שנים, נהנה מכל המטעמים והמנעמים, כולל ממשכורת ראויה, והוא היה זה שפגע בצורה הכי ישירה והכי לא הגונה והכי לא ממלכתית בחברי הדירקטוריון ובוועדת האיתור, שנתנו לו גיבוי מוחלט שבע שנים. אם הוא כל כך מוצלח, איך הוא עף, ועכשיו ממנכ"ל משהו כמו השירותים של חברת החשמל?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה