ויראלי

"אמאל'ה, בא לי לבכות": טיטי איינאו חושפת מצב רפואי מלחיץ

כשלושה חודשים אחרי לידת בנה הבכור, ורגע לפני החתונה המרגשת, מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו חושפת בסטורי באינסטגרם בחרדה: "אני מקריחה"
מערכת ice |  2
טיטי איינאו (צילום ארז סבג)
מלכת היופי לשעבר וכוכבת הריאליטי והאינסטגרם טיטי איינאו ילדה את בנה הראשון דוריאן יאיר רפאל לפני כשלושה חודשים. בסטורי חשוף במיוחד שהעלתה היום ל-107 אלף העוקבים שלה, גילתה כי היא סובלת מהתקרחות מטרידה וביקשה את עצתם.
"לא ידעתי אם לשתף, אבל זה מלחיץ ואני רוצה לשמוע מה הפתרון הכי טוב!", כתבה טיטי בגילוי לב. "העיגול הזה שאתם רואים כאן הוא קרחת או התקרחות שצצה לי ממש בשבועות האחרונים. בחיים לא היה לי דבר כזה, ונכון שילדתי לפני שלושה חודשים, ויש נשירה טבעית - אבל זה נראה לי מוגזם! בא לי לבכות, אמאל'ה, אני לא יודעת מה לעשות... זה בשני הצדדים".

בתמונה רואים את איינאו מחזיקה את בנה, והחלק הבולט בה הוא סימני התקרחות בקרקפת. טיטי הפכה לאמא כחצי שנה בלבד אחרי שבן זוגה והאב הטרי צחי פרנקל, הציע לה נישואים במרץ שעבר במהלך חופשה זוגית רומנטית בתאילנד.
מה שמטריד במיוחד את טיטי בהתקרחות, הוא שאוטוטו ממתין לה אירוע לא פחות מרגש מהצעת הנישואין – החתונה. האירוע המדובר צפוי להתקיים ב-2/4/2023 בריזורט האירועים "קאי" בעמק חפר, וכ-400 מוזמנים בני מזל ישתתפו בו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זו אלופאצייה אראטה יש טיפול
    נמרוד 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם דרמווט לפחות חודש וחצי חודשיים פעמיים ביום עם תמיסה נוזלית ואם לא מצליחאז לעשותדקירות עם מחט המון דקירות עד שיורד דם ואז למרוח שום זה יגרום לפצעים פתוחים ואז הגוף יתקוף את הפצעים וירפא על הדרךאת הדלקת מתחת לקרקרפת
    סגור
  • 1.
    התקרחות
    אורנה 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה כמו אלופציה. שווה לברר
    סגור