ויראלי

דודו אהרון בחשיפה כואבת: "דיכאון קשה, לא לצאת מהמיטה"

הזמר סיפר על הדכאון אחרי לידה שחוותה אשתו נטלי: "היה לה דיכאון אחרי לידה ואחרי זה עבר לרמה של דיכאון לא פשוט. זה אומר שהבית לא היה שמח. אשתי היא בחורה מלאת שמחת חיים וזה לא היה פשוט, לוקח זמן להבין"
מערכת ice |  7
הסוכה של דודו אהרון (צילום אינסטגרם)
במסגרת התוכנית "אינטימי" עם רפי רשף, הזמר דודו אהרון פותח לראשונה בחשיפה נדירה את הדיכאון אחרי לידה של אשתו, לאחר שהביאה לעולם את בתם הבכורה רנה, זאת כאשר הוא חשף גם מה עבר עליו באותם ימים קשים, עוד לפני שהשניים כיכבו ב'מטבח מנצח VIP'.
אהרון סיפר לרשף: "היא עברה תקופה לא פשוטה אחרי הלידה של בתנו הבכורה רנה, היה לה דיכאון אחרי לידה ואחרי זה עבר לרמה של דיכאון לא פשוט. זה אומר שהבית לא היה שמח. אשתי היא בחורה מלאת שמחת חיים וזה לא היה פשוט, לוקח זמן להבין".

הסימפטומים הראשונים: "לא לצאת מהמיטה, כמעט שום דבר לא יכול לשמח אותה, חוץ ממין הסתם לראות את הבת רנה. היא נתנה לה את כל כולה וזה היה אובר. אמרתי לה את חייבת לעצור לעשות קצת לעצמך. היא לא הייתה יוצאת מהבית כמעט. היינו צריכים לדבר על הפיל של החדר. הוא היה כל כך גדול".
איך הוא הרגיש: "כן, תחשוב שאני בא מעולם מלא שמחה, מסיים שלוש הופעות בלילה, מקבל אהבה וחיבוק ואני בא לבית שהוא לא שמח. אני התחתנתי עם האישה הכי שמחה שיש, הכי אופטימית שיש, ואני פשוט נלחמתי להחזיר אותה אליי בחזרה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אשקלון
    זהבה 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישלח ה' רפואה שלמה רפואת הנפש והגוף במהרה
    סגור
  • 6.
    כשהבעל לא שותף לגידול הילד יש דכאון. (ל"ת)
    הכל מחוסר שינה 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    דודו אהרון
    רינה 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מקווה שהיום היא בסדר, זה יותר גרוע ממחלה אי אפשר לתאר את זה במילים, עברתי גם אני לא רוצה אפילו לזכור מחלה קשה לאט לאט עם שיחות עם פסיכיאטר תרופות הרבה עידוד תמיכה אחרי שנה יצאתי מזה קשה מאוד ממש עצוב רפואה שלמה....
    סגור
  • 4.
    דודו אהרון
    מיכל 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היית שולח אותה לבית מלון בארץ לנופש.של חודשיים לפחות.ולתת לאישה אמינה לטפל בתינוקות.תאמין לי הייתה יוצאת מזה.רוב הנשים עוברות דיכאון אחרי הלידה.זה נורמלי
    סגור
  • 3.
    דיכאון אחרי לידה
    ל.כ.פ. 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דודו, הכי חשוב שנלחמת להשיב אותה אליך ולכן גם הצלחת, אשריך, ואני בטוחה שאם על זה התגברתי לא יהיה שום דבר שיעמוד בדרככם לזוגיות מנצחת.
    סגור
  • 2.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כול הכבוד לך שנילחמת מקווה בישבילך שהחזרת לה את השמחה שלה בחזרה ואותה אלייך שתיהיו מאושרים
    סגור
  • 1.
    דודו אהרון
    גליה 336 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נכון דודו היא הייתה בדאון, ולכן היית צריך להוריד הופעות. ולהיות לצידה אז פחות כסף מה לעשות.פעם דיברת על זה ואני זוכרת מה ענית. ועובדה שהיום הבנת ואמרת שאתה יותר בבית ועוזר. אתה רוצה עודילדים וזה בסדר גמור. אבלצריך להיות שותפיםגם ככה זה לא פשוט ההריון ובטח שלא השינויים שמגיעים אחרי.
    סגור