ויראלי

לא הבנו: זה הלוק המוזר שבחרה מאיה ורטהיימר ללבוש

מאיה ורטהיימר כרגיל מושכת את תשומת הלב, והפעם עם לוק שאנחנו עדיין מתלבטים אם יש בו אמירה או סתם לכיף
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום פייסבוק/ מאיה ורטהיימר)
הבוקר (רביעי) נערך במרכז התרבות "מדיטק" בחולון אירוע השקת התוכן של כאן 11 לשנת 2023. באירוע הוצגו הסדרות, הסרטים והתוכניות החדשות שיעלו על מסך כאן 11 במהלך השנה הקרובה.
באירוע השתתפו מאות יוצרים, מפיקים ושחקנים בהם: חברי "זהו זה", יהודה לוי, קרן מור, שלום אסייג, ליר כץ, דר זוזובסקי, דניאל מורשת, עופר חיון, אלישע בנאי, לאורה ריבלין, רוני דלומי, דור הררי, תום אבני, רשף לוי, מאיה ורטהיימר, יחזקאל לזרוב, ששון גבאי, דנה מודן ורבים נוספים.
מי שבחרה להסב את תשומת ליבם של האורחים היא כמובן השחקנית מאיה ורטהיימר, שהגיעה על נעלי עקב שחורים ועם חליפה שחורה מכובדת, אך עם טוויסט קטן: ביצת עין. כן כן. 
לא ברור אם זה חלק מטרנד אופנתי או אמירה נוקבת נגד הרעל שהיא סופגת פעמים רבות ברשתות החברתיות, שמזכיר לעיתים את זריקת הביצים של הקהל על שחקנים. מה שבטוח - זה מקורי ומושך תשומת לב.

בכנס הוכרזו התכנים שכאן 11 תעלה השנה על המסך, וביניהם "מועדון הסטנד אפ": תוכנית אליה לוהקו 20 סטנדאפיסטים ( מוכרים יותר ופחות) הם עולים אחד אחרי השני לבמה וקטעי הסטנד אפ הבימתיים הקלאסיים שלהם  מתגשמים תוך כדי הביצוע והופכים למערכונים בהם הצופה רואה בדיוק את מה ששמע עליו, הסטנדאפיסטים משחקים בתפקיד עצמם והכל מתעורר לחיים : האבחנות, האירועים, והדמויות המוזרות. מבוסס על הפורמט של ה- BBC – The Stand Up Sketch Show.
"ארוחה של החיים": עיבוד ישראלי ל.Dinner of a lifetime   השף ענר בן רפאל פורמן, פוגש בכל פרק אורח או אורחת להם הוא מבשל ארוחה מיוחדת וחד פעמית המותאמת ומשקפת את סיפור חייהם. בין האורחים- סאבלימינל, איילת שקד, יבגניה דודינה ועוד.
"שיר אחד": עיבוד של הפודקאסט "שיר אחד" לפורמט טלוויזיה. בכל פרק של" שיר אחד", פזמונאים, מלחינים, מבצעים ומפיקים יחשפו את הסיפור מאחורי שיר ישראלי אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה