ויראלי

טיטי איינאו עצבנית: "מבקשת לא לפנות אליי"

אחרי הלידה, האמא הטרייה מתקשה להעביר את הלילה עם השכמות תכופות: "לילה קשוח עבר על כוחותינו, אני מבקשת מכל מי שפוגש אותי היום, לא לפנות אליי, אני בן אדם מאוד נחמד עד שמעירים אותי כל 40 דקות לאורך כל הלילה"
מערכת ice | 
טיטי איינאו (צילום ארז סבג)
רק חודשיים חלפו מאז ההיריון הראשון של טיטי איינאו שהפך אותה לאמא לתינוק זכר בריא, אותו הביאה לעולם יחד עם ארוסה צחי פרנקל בן זכר, שקיבל את השם דוריאן יאיר רפאל.
תחילה, לפני שהדבר הפך עבורה לקשה, איינאו שיתפה את ההנקות שלה וההשכמות באישון לילה על ידי בנה בשעות הקטנות של הלילה וממש לפנות בוקר, לטובת הנקתו, כשהוא קרא לאימו ברעב.

כמו כן, איינאו גם חשפה כי בזמן שכולם בבית ישנים והתינוק מקבל ממנה את המזון הדרוש לו, היא מחפשת בגוגל עוד טיפים להורות טובה. אבל נראה שהלילה האחרון כבר היה יותר מדי בשבילה והיום (אור לרביעי), בשעות הבוקר המוקדמות, העלתה כוכבת הריאליטי לשעבר פוסט זועם אופייני לכל אמא טרייה שפשוט מתחילה לאבד את הסבלנות.
"לילה קשוח עבר על כוחותינו, אני מבקשת מכל מי שפוגש אותי היום, לא לפנות אליי, אני בן אדם מאוד נחמד עד שמעירים אותי כל 40 דקות לאורך כל הלילה", כתבה הדוגמנית בחצי הומור, אבל גם עם כוונה רבה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה