ויראלי

המפסידה בגמר האח הגדול מציתה סערה: "לא סובלת את זה"

הטיקטוקר מקס בחמן שלרוב עוסק בגומי, שאל את בר כהן שהתראיינה אצלו מה הגומי שהיא הכי אוהבת והיא חשפה: "אני לא סובלת גומי. אני אוהבת אוכל, אני לא אוהבת גומי". התגובות ברשת לתשובתה של הפיינליסטית לטיקטוקר לא איחרו להגיע
מערכת ice |  3
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
כנראה שלא רק המחשבה של אליאב טעטי להציע נישואין לבר כהן גרמה לעוקבים שלה לתהות, אלא גם ראיון של המפסידה בגמר האח הגדול לכוכב הטיקטוק ומעצב הפילטרים מקס בחמן, שהנושא העיקרי בו הוא עוסק הוא גומי, כאשר התקיל את כהן בשאלה "מה הגומי שאת הכי אוהבת?".
כהן יכול להיות הגיעה מוכנה לשאלה הזו ולא הסתבכה יותר מדי כאשר ענתה לו על כך: "אני לא סובלת גומי. אני אוהבת אוכל, אני לא אוהבת גומי". התגובות ברשת לתשובתה של הפיינליסטית לטיקטוקר לא איחרו להגיע והן היו מאוד משעשעות.

אחד המגיבים כתב על התשובה של כהן: "היא קלאסית מה לה ולגומי בכלל מצחיקול". מגיבה נוספת התפרצה בשלל אמוג'ים צוחקים וכתבה: "ניראה לי חשבה בהתחלה ששאל אותה על גומי אחר".
בחמן גם שאל: "יש לך חשש לעבור עם אליאב כל כך מהר?" בר השיבה: "לא, אם היה לי חשש לא הייתי עושה את זה. אני סומכת עלינו 100%". מקס המשיך: "את חושבת שהאח הגדול הכין אותך למגורים איתו?" ובר השיבה: "לא, החיים הכינו אותי למגורים איתו."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למי אכפת מהשאלות האלה. לא נורמלי (ל"ת)
    טניה 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הוט הוט המכשפה שניה הפודל כבר הבין שהוא עשה את טעות חיי (ל"ת)
    נמאס כבר לראות אותה 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    רואים עלייך שומעים עלייך שאת לא אוהבת גומי (ל"ת)
    אא 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור