ויראלי

ג'וב מהחלומות: זאת מגלגלת הג'וינטים הרשמית של סנופ דוג

סנופ דוג שכר לעצמו מגלגלת ג'וינטים מקצועית כבר ב-2016, וכעת היא נחשפה רשמית בפודקאסט בו התארחה. היא טענה שהיא כבר גלגלה באזור החצי מיליון ג'וינטים, וסיםרה איך היא קיבלה את התפקיד 
מערכת ice | 
סנופ דוג בפרסומת (צילום Nihat Odabasi)
סנופ דוג ידוע בתור חיבתו הרבה למריחואנה. הראפר המפורסם חשף כבר ב-2019 כי הוא מעסיק במשרה מלאה "בעלת מקצוע" שמגלגלת במיוחד עבורו את הג'וינטים אותם הוא מעשן.
אתמול (חמישי) אותה מגלגלת ג'וינטים מקצועית של סנופ דוג חשפה את עצמה. מדובר ברנגאנד פיראנה, שסיפרה על כך בפודקאסט האוסטרלי The Kyle and Jackie O Show. חוץ מלגלגל עבור סנופ דוג את הג'וינטים שלו, פיראנה גם יצרה עסק בשם "Blunt Bar" כדי לספק לאירועים יוקרתיים חפצי עישון מעוצבים בקפידה.
פיראנה סיפרה שהיא קיבלה את התקפיד עוד ב-2016, דרך חבר משותף שעבד בחברת הקנאביס של סנופ דוג, "Snoop's Premium Nutrients". הם רצו לתת לראפר גראס שגדל עם המוצר שלו, מגולגל ומוכן לעישון. על מנת להיכנס למעגל הפנימי של סנופ דוג, היא הייתה צריכה להציג את הדברים שלה בהופעה עם שני מתמודדים נוספים. פיראנה גם סיפרה שלהערכתה היא גלגלה עד היום באזור החצי מיליון (!) ג'וינטים, כמובן שלא כולם לסנופ דוג עצמו אלה גם לשאר הלקוחות שלה, שלטענתה היא עובדת עם עוד מספר אנשים מפורסמים מהתעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה