ויראלי

מסי וכל השאר: ארגנטינה הגיעה לגמר ושברה את הרשת

אחרי משחק היסטורי, ולפני משחק עוד יותר היסטורי, הישראלים הפגינו יכולות אהדה מרשימות כלפי מסי. אלו הפוסטים הוויראליים של השבוע
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ביום ראשון הקרוב זה יקרה: ההופעה האחרונה של ליונל מסי בגביע העולם. באופן סמלי במיוחד זה יקרה בגמר הגדול מול צרפת, בהזדמנות האחרונה שלו להביא את גביע העולם לארגנטינה. 
בישראל, כך על פי נתוני הרייטינג הגבוהים, יש הרבה אוהדי ארגנטינה (יש שיגידו אוהדי מסי), ובהתאם לעלייה לגמר, הרשתות החברתיות התפוצצו בשמחה והשתפכות על השחקן שרבים מגדירים הטוב בהיסטוריה.
 

בין אם ינצח ובין אם יפסיד בגמר, ביום ראשון הקרוב הולכות לרדת ממסי הרבה דמעות, ויחד איתו יבכו כל אוהדיו ברחבי העולם, לאחר שירד מהדשא של גביע העולם בגיל 35. מסי השתתף בחמישה מונדיאלים, החל ממונדיאל 2006, רק בגיל 18. בהופעתו בגמר ביום ראשון, ישבור את שיא ההופעות במונדיאלים עם 26 הופעות, אחת יותר ממחזיק השיא הקודם, לותר מתיאוס הגרמני.
 
אחת מהסיבות סביב ההייפ המחודש סביב מסי הוא השינוי התדמיתי שעבר בנבחרת. אם בעבר נחשב לשחקן "אירופי" שרוב חייו היה בספרד, במונדיאל הזה הוא התנהג כמו ארגנטינאי אמיתי. אחרי הניצחון על הולנד עורר סערה (או גאווה, תלוי את מי שואלים) שצעק לעבר שחקן הולנדי שבא לעברו: "על מה אתה מסתכל טמבל?"
 
גם למי שלא עוקב אחרי המונדיאל ומעדיף את האירוויזיון, קשה להתעלם מאירוע הספורט הגדול בעולם במונחי צפייה וסיקור. דף הפייסבוק הפופולרי "הפשוטע" הזכיר לנו איזה ארגנטינאים כיכבו בישראל עוד הרבה לפני מסי:
 
ואיך אפשר בלי לדבר על עצמנו: נבחרת ארגנטינה כתבה לאחר העלייה לגמר ציוץ עם הכיתוב "עלינו לגמר" במספר שפות. למרות הטעות בעברית ("אנחנו גמורים"), יש סיבה לישראלים לחייך:
 
בשולי הדברים, השבוע סיימה את דרכה במונדיאל נבחרת מרוקו המפתיעה, שחוץ מהמלחמה שלהם על המגרש, התעקשו להילחם גם למען הרשות הפלסטינית. שלום ולא להתראות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה