ויראלי

עוקץ מכונות הקפה נחשף? חיים אתגר מזהיר מהונאה חדשה

ההונאה של מכונות הקפה הפיקטיביות נחשפה, כאשר פרסומת למכשיר של דלונגי בעלות של ב-10.5 שקלים בלבד במקום 1,019 שקל שיגעה את הרשת, עד שהתברר כי מדובר ברמייה, חיים אתגר משתף: "היזהרו והישמרו"
מערכת ice | 
מכונת קפה (צילום unsplash)
תזכרו את זה - אם זה טוב מכדי להיות אמיתי, זה לא אמיתי. מגיש 'יצאת צדיק', חיים אתגר חשף כי בפייסבוק ובאינסטגרם עברה פרסומת למכונת הקפה של דלונגי שנמכרת לכאורה ב-10.5 שקלים בלבד במקום ב-1,019 שקל.
בהודעה נכתב: "עקב סגירת מספר חנויות גדולות, לידל מבצעת מבצע נהדר ומציעה לכם הזדמנות לקנות מכונת קפה דלונגי מגניפיקה ב-10.5 שקל בלבד. כדי לקבל אותו אתה רק צריך ללחוץ על הכפור למטה ולענות על כמה שאלות".

אין ספק שההצעה מפתה, אבל מיד מזהים את הבוטים שמגיבים תגובות פיקטיביות עם תמונות של המכונה שכאילו קנו כמו מוניק שכותבת: "אני פשוט בהלם היא יפיפיה", מגיב בשם ואליד כותב: "לא הרגשתי אשמה על 10.5 שקלים".
אתגר שפרסם את ההודעה, קיבל מאחד העוקבים שלו את הפרטים שבו הוא כותב: "השמרו והזהרו". רק אמש חשף אתגר כי גם העוקץ על חשבון חברת החשמל חזר לחיים וכי אזרחים תמימים עלולים להעקץ בגלל ההודעות הפיקטיביות שלכאורה קיים להם חוב לחברת החשמל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה