ויראלי

נטע ברזני נכנסת בכולם: "שישאירו את השמלות והבגדים בבית"

כוכבת המרוץ למיליון במסר לביקורות על החתונה שהיא מתכננת בדובאי בעלות של 6,000 שקל לאורח: "מי שבוחר לבוא ולהגיד בחוץ זה אנשים שמלכתחילה חיפשו אקשן והכל בסדר”
מערכת ice | 
נטע ברזני (צילום ניר פקין)
אושיות הרשת והריאלטי שרית פולק, גרושתו הטרייה של סטטיק וכן גם הכלה לעתיד נטע ברזני הדרימו הבוקר (רביעי) למתחם  הקניות עופר בילו סנטר אאוטלט, לאירוע חגיגי של הבלוגרית דניאלה אייפנברג, לרגל פתיחת חנות הפופ אפ החדשה:  'הארון השקוף' – פריטי אופנה יד 2 שתפעל במשך 10 ימים בלבד.  
ברזני שנמצאת בימים אלה בעיצומן של ההכנות לחתונתה, עליה הכריזה בשבוע שעבר יחד עם בחיר לבה  גרי דהן, יהלומן צרפתי ובן זוגה בשלוש וחצי השנים האחרונות.  ברזני סיפרה כי לחתונה שתיערך בדובאי מוזמנים  רק  – 100 אורחים בלבד, שייהנו במהלך 4 ימים רצופים מסדרת אירועים, הכוללים: מסיבת חינה, שבת חתן והחתונה שתתקיים בלוקשיין סודי.  עוד סיפרה  נטע שהיא  "מנצחת" על ההפקה וההכנות מישראל  יחד עם צוות מקצועי בדובאי וההתרגשות כבר בעיצומה. כשנשאלה על כך שהאורחים  ישלמו כ-6,000 שקלים על טיסות ולינה בדובאי ברזני הסבירה שהסכום הנ"ל מחליף את המתנות לחתונה.

מסתבר כי  לבן זוגה של ברזני, גרי, יש ילד שגם יגיע לחתונה באמירויות,  אך נטע מסרבת לתואר "אמא חורגת"  ויותר מחשיבה עצמה כאחות גדולה או דודה קרובה וכיפית.....עוד חשפה  ברזני שעל האיפור/ שיער,  אחראי מיקי בוגנים שיוטס  בפברואר לחתונה המדוברת בדובאי.
עוד הסבירה ברזני: “בתוך החמישה ימים המון המון דברים, אין רגע דל. האורחים צריכים להכין המון לוקים, בגדי ים מעניינים ואת הרגליים. זה הולך להיות חלום. זה בדיוק ההפך מחתונה גרזנדיוזית, אם הייתי רוצה גרנדיוזי הייתי מביאה פה בארץ 1500 איש. זה הכי מצומצם אבל שונה. חתונה שונה, כייפית ומרעננת”.
והביקורת על המחיר שכל אורח נדרש לשלם: “יש חבילה שנסגרה עם סוכן נסיעות שמותאמת לרמה של האירוע. צמצמנו וסגרנו קבוצה, ומעבר לזה שכל מי שמגיע לאירוע הוא תחת חסותנו ואין לו זמן להוציא אגורה. אז מי שקשה לו ופחות מתאים לו, זה מובן. היו אנשים שאמרו שקצת קשה להם אבל הם רוצים לבוא, באותו רגע אמרנו- תבוא ונסתדר. אבל מי שבוחר לבוא ולהגיד בחוץ זה אנשים שמלכתחילה חיפשו אקשן והכל בסדר”. האם יש לה מסר לביקורות? “בריאות הנפש, בריאות הגוף, אהבה ולהתעסק בדברים אחרים אני חושבת. שישאירו את השמלות והבגדים בבית”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה