ויראלי

בריטני ספירס משתלחת שוב: "לך תז***ן, איש מטומטם"

בפוסט חדש וארוך, בנוהל, בריטני ספירס מחליפה את אבא ואימא המתעללים בבחור נחמד מהדרייב אין של חברת מזון מהיר שניסה לעודד אותה לאחר שבכתה. אלו הם הדברים הקשים שהיה לה לומר נגדו
מערכת ice |  2
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם)
אם הרגשתם שלאחרונה כוכבת הפופ בריטני ספירס לקחה צעד אחורה מפרסום רצף של פוסטים מוזרים ברשתות החברתיות השלה, אז מבט מהיר על הפיד שלכם יראה לכם תמונה מעט שונה. אבל, כעת פוסט חדש של בריטני הצליח לעורר מעט יותר עניין משאר הפוסטים המוזרים שאולי כבר התרגלנו אליהם.
אמש ספירס מעלה פוסט אליו מצורפת תמונה של רקדנית קטנה אבל זו ממש לא התמונה שסקרנה את העוקבים. ספירס מפרטת תחילה כיצד היא התחילה לעשות מדיטציה לאחרונה על אף שבעלה לא מתחבר כל כך לבחירה הזו. הפרט המדאיג ביותר הוא כנראה העובדה שספירס טוענת שהיא שוכחת לא פעם לאכול במהלך היום וכתוצאה מכך היא לא אוכלת מעל ליממה.
 

מתברר שהפעם האחרונה שהיא שכחה לאכול הייתה שלשום ולכן ספירס יצאה עם רכבה למסעדת המזון המהיר הקרובה לביתה, בשם "ג'ק אין דה בוקס". לטענתה היא מעולם לא הייתה שם ומאד התלהבה לנסות משהו חדש. במקביל היא מודה שבדרך היא בכתה מאד כי הרכב זה ה'ספייס' הפרטי שלה, שנותן לה את המקום הפרטי  לו היא זקוקה.
כשספירס התקרבה לחלון הדרייב אין היא טוענת שלא היה ניתן לזהות שבכתה אך הבחור שעבד במסעדה עדיין בחר לומר לה "הכול יהיה בסדר" ולטענתה הוא אמר את זה מתוך רחמים. מיותר לציין שספירס ממש לא אהבה את התגובה הזו ובהמשך שאר הפוסט היא פשוט יורדת על הבחור הצעיר, שאת שמו היא כמובן לא ידעה ולכן לא ציינה. 
העוקבים של בריטני, שלרוב מאד אמפתיים כלפי זמרת הפופ האהובה עליהם, ריחמו קצת פחות הפעם. מרבית התגובות מביעות תמיכה בבחור הצעיר וקוראות לבריטני לעזוב את הרשתות. לצד זאת, העוקבים הצליחו לחשוף במהרה את המשתמש של אותו הבחור, שהעלה סרטון טיקטוק בו הוא מסביר כיצד הוא חווה את המפגש מצדו.
@moociao crazy #britneyspears #jackinthebox ♬ origineel geluid - jxles

למרות ההשתלחות של ספירס, הבחור הצעיר היה חביב למדיי וטען שתחילה כלל לא זיהה את בריטני ושדברי העידוד שלו נאמרו בלי הרבה מחשבה תחילה אלא רק כתגובה אוטומטית לבן אדם שנמצא במצוקה נראית לעין.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ככה זה כשמאבדים כל צלם של אנושיות (ל"ת)
    אחד 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בריטני
    עידו 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על בריטני שפריץ????
    סגור