ויראלי

מדונה נחשפת לראשונה בהיסטוריה: זו התמונה שהיממה את הרשת

מדונה היממה השבוע את הרשת כאשר העלתה לראשונה אי פעם תמונות לחשבון האינסטגרם שלה בהן היא חשפה ארוחת ערב חגיגית בה היא מבלה עם ששת ילדיה לכבוד חג ההודיה. צפו
מערכת ice | 
מדונה (צילום אינסטגרם)
מדונה היממה השבוע את הרשת כאשר העלתה לראשונה אי פעם תמונות לחשבון האינסטגרם שלה בהן היא חשפה ארוחת ערב חגיגית בה היא מבלה עם ששת ילדיה לכבוד חג ההודיה.
בתמונות נראו ילדיה: לורדס "לולה" ליאון בת ה-26, רוקו ריצ'י בן ה-22, דוד בנדה בן ה-17, מרסי ג'יימס בת ה-16 והתאומות סטלה ואסתר בנות העשר. בנוסף לתמונות הנדירות, מדונה העלתה פוסט בו היא כתבה: " "על מה אני מודה..." והוסיפה אימוג'י לב צהוב. מדונה גם שיתפה תמונה שלה אוחזת בכוס גדולה של יין אדום ותמונה של שולחן חג ההודיה הגדול שלהם. 
העיצוב בנושא הסתיו כלל גם תצוגות של תפוחים אדומים, אגסים ירוקים, רימונים, קערות של חמוציות טריות, חופנים של מקלות קינמון וכלובי ציפורים קטנים. כל פלייסמט הכיל צלחת צבעונית עם מפית מקופלת, עט ודף נייר שעליו נכתב "אני מודה על..." שנשאר ריק כדי שיתמלא על ידי האורחים. ה-BFF הוותיקה של מדונה, דבי מזר, הגיבה לפוסט עם חמישה אימוג'י לב אדום, בעוד דיפלו כתב: "משפחה מקסימה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה