ויראלי

קשה לצפייה: בן 82 הותקף על ידי שור משתולל ברחוב

במסגרת קיום מנהג מסורתי בספרד שור ששוחרר בכוונה ברחובות העיר תקף קשיש בן 82. הקשיש הובהל לבית החולים במצב קשה. מצבו של השור לא ידוע
מערכת ice | 
מלחמת שוורים (צילום ויקיפדיה)
מדינת ספרד ידועה בשל הרבה דברים, בין היתר גם בשל המסורות העתיקות שלה הכוללות פסטיבלים עם שוורים. כבר שנים רבות אנשים בכל רחבי העולם סבורים כי המנהגים השונים, שמביאים אזרחים ברחבי ספרד להתעמר בבעל החיים הזה, הם בגדר התעללות בבעלי חיים ושיש למגר את התופעה ולהכחידה. מקרה שהתרחש ביום ראשון כנראה מחזק את הטענה הזו.
במסגרת פסטיבל בשם "שור על חבל" במחוז ולנסיה במדינה שור משוחרר ברחובות העיר והאוכלוסייה צריכה לנסות ולהכניס אותו לבתיהם - את מקור המנהג והסיבה לו לא פשוט למצוא. לאחר שהשור שוחרר בתחילת השבוע תועד כיצד גבש קשיש בן 82 לא לגמרי הצליח לחמוק מעיני השור (אשר היה מוקף לגמרי באנשים) וכך בעל החיים הצליח לבודד אותו ולנגוח בו.
לאחר הנגיחה עם קרניו השור המשיך לפצוע את הקשיש עד שמשתתפי האירוע הצליחו להזיזו מהאיש עם החבל שעל צווארו. הקשיש הובהל לבית החולים בעיר עם חבלות קשות בראש ופצע משמעותי ביד. 
התיעוד כמובן הופץ והפך להיות ויראלי במהרה. בהתאם הגיעו גם התגובות שמעוניינות יותר בשלומו של השור ולא של האיש ורבים שאלו את השאלה הנדרשת והיא לא מה הקשיש עשה שם, אלא מי שיחרר שור זועם שלבטח פחד מההמולה סביבו ברחבי העיר?
כזכור, ביוני האחרון קריסת טריבונה באירוע של מלחמת שוורים הביאה למותם של 6 הרוגים - דבר בלתי שגרתי לאור העובדה שלרוב הפצועים וההרוגים מאירועים אלו הם בני האדם שנכנסים לזירה עם שור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה