ויראלי

אירית רחמים שרפה מיליון שקל על בגדים וחטפה: "הצגה", "פאתטית"

לאחר הראיון לגיא פינס בו שיתפה כי היא סובלת מהתמכרות לקניות, היא זכתה לתגובות קשות: ״איום ונורא, רחמים עליה״, כתבו במשחק מילים. עוד נכתב: ״ממש PR לחנות שלה״, ״צרות של עשירים״, ״שחקנית בהבימה הכל הצגה״, ״פאתטית, לא מעניית בכלל חולת פרסום", כיצד הגיבה?
מערכת ice |  1
עמוס לוזון אירית רחמים (צילום אור גפן)
אירית רחמים חתומה על וידוי מסעיר במיוחד אמש (מוצ"ש) ב'ערב טוב עם גיא פינס' בקשת 12, כאשר הודתה כי היא סובלת מהתמכרות קשה לשופיניג ומותגי על, כשבמשך הזמן שרפה מיליוני שקלים עבורם גם כשלא ממש הייתה צריכה לקנות.
אלא, שהתגובות הקשות מצד עוקבים ברשתות החברתיות לא בוששו להגיע ולמרות הבכי והדמעות שהזילה בראיון שסיכם איך היא מנסה להפטר מכל הבגדים שקנתה בחנות שלה, במחירים שנמוכים ב-90% ממה שקנתה, ספגה אש.

בין התגובות נכתב: ״איום ונורא, רחמים עליה״, כתבו במשחק מילים. עוד נכתב: ״ממש PR לחנות שלה״, ״צרות של עשירים״, ״שחקנית בהבימה הכל הצגה״, ״פאתטית, לא מעניית בכלל חולת פרסום״ וזה ממש לא היה הסוף.
רחמים הגיבה לדברים הקשים שנכתבו נגדה: ״ככה נראית הפרעת שופינג כפייתית, וככה נשמעת מישהי שהיא עדיין בתהליך גמילה והחלמה. אני קוראת את התגובות הקשות ממרושעי המקלדת ומאחלת לכם שלא תצטרכו להתמודד עם מי מאהוביכם שיהיה מכור כי מדובר במסע מורכב״. על כך היא זכתה דווקא ללא מעט תגובות אוהדות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז מתי יהיה חורבן בית שלישי (ל"ת)
    שואל 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור