ויראלי

יבגני זרובינסקי מגיב בחריפות על מותה של הלוחמת נועה לזר

אתמול נמסר כי סמל נועה לזר היא הלוחמת שנהרגה במהלך פיגוע הירי במחסום שועפאט. רבים הגיבו, וביניהם אושיית הרשת יבגני זרובינסקי
מערכת ice | 
יבגני זרובינסקי (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של יבגני זרובינסקי)
עם פרסום שמה של נועה לזר – החיילת שנרצחה על ידי מחבלים אמש (שבת) במהלך פיגוע הירי במחסום שועפט שבצפון ירושלים, כוכבי רשת כאבו על את כאב המשפחה ומסרו הודעות ניחומים ותגובות לפרסום הכואב.
הבולט בין משפיעני הרשת שמסרו את תגובתם על המקרה המזעזע, הוא אושיית הרשת יבגני זרובינסקי, שהגיב היום לפנות בוקר, וקיבל מעל לעשרת אלפים לייקים ומאות תגובות בפרופיל האישי שלו ברשתות החברתיות.
יבגני כתב בצער רב: "שוב, ילדה, שרק יצאה להגן עלינו, לבצע את "שירותה" ולהמשיך בחייה, פשוט נרצחה על כלום. לא מתאר לעצמי מה עוברת המשפחה עכשיו, מתי זה ייגמר החרא הזה?".

בנוסף, מצבו של המאבטח (30) שנפצע בפיגוע באורח קשה נותר ללא שיפור לפי שעה. מבית החולים נמסר כי במהלך הלילה הוא נותח על ידי צוות נוירוכירורגי, והבוקר הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי כשהוא מורדם ומונשם.
הפיגוע אירע סמוך לשעה 21:00, אז הגיע המחבל למחסום ופתח לפתע באש לעבר הלוחמים בעמדת הבידוק. הלוחמת והמאבטח פונו בניידות טיפול נמרץ לבית החולים הדסה הר הצופים, ובהמשך המאבטח הועבר לבית החולים הדסה עין כרם. חיילת נוספת נפצעה באורח קל מרסיס ברגלה וטופלה בשטח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה