ויראלי

חזירי הבר בחיפה החלו לפרוץ לבתים: צפו בתיעוד המפתיע

אשה צפתה בחזיר עומד על מיטת אחד מילדיה וסיפרה בשיחת טלפון למוקד העירייה: "תבקש אישור מהעירייה לגידור כי החזיר נכנס לי לתוך הבית, אני לא הייתי בבית, חזרתי הביתה והוא נכנס לי לבית. הוא שבר את החלון ושבר הכל"
מערכת ice | 
חזירים בחיפה (צילום צילום מסך חי פה חדשות חיפה)
חזירי הבר כבר מזמן הפכו למכה הכי גדולה של תושבי חיפה. ברחובות, במקומות הבילוי ועכשיו גם בבתים, חיות הפרא נכנסות ואפילו פורצות לתוך נכסים פרטים של אנשים וגורמות נזקים.
סרטון שעלה היום (רביעי) לפייסבוק, מציג אישה שחזיר בר פרץ לביתה דרך חלון של חדר השינה השייך לאחד מילדיה ופשוט השתולל על המיטה לפני שניסה לצאת החוצה שוב דרך אותו החלון.
האשה צפתה בחזיר עומד על מיטת אחד מילדיה ואמרה בשיחת טלפון למוקד העירייה: "יואב בבקשה, תבקש אישור מהעירייה לגידור כי החזיר נכנס לי לתוך הבית, אני לא הייתי בבית, חזרתי הביתה והוא נכנס לי לבית. הוא שבר את החלון ושבר הכל".

רק לפני מספר חודשים, חזיר בר אחד ששוטט בסביבת בית ספר יסודי, קיצר תהליכים לפני פסח והחליט לחסל חמץ לאחד הילדים שבדיוק סיים את יום הלימודים בלי לסיים את האוכל שלו. החזיר חטף את הילקוט שנותר מיותם שסמוך לשער בית הספר, והתחיל לנשנש את האוכל שבתוכו.
אחד ההורים שנכח במקום כשהגיע לאסוף את בנו קלט את הסיטואציה והחל לצלם תוך שהוא מעביר ביקורת על הרשויות, "העיקר אומרים אין חזירי בר בחיפה. בבקשה, הוא עוד לא סיים לעשות שיעורי בית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה