ויראלי

מגיש חדשות 13 במסר למנכ"לית: "ההתעלמות הגורפת ממנה תימשך"

מוביל המחאה נגדה, יו"ר ועד העובדים מתן חודורוב, כתב: "בייאושה, לאחר שעשרות זימונים מצדה לפגישות נענו בשלילה או בהתעלמות, יש״ב עוברת לשלב האיומים - וממשיכה לשקר: הימנעות העובדים מלהתייצב בלשכת המנכ״לית הבלתי כשירה, היא פעולה מוגנת במסגרת סכסוך העבודה בחברה"
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
לאחר שמנכ"לית חדשות 13 החדשה יוליה שמאלוב ברקוביץ' שלחה מכתב בתפוצה רחבה לעובדי החברה ובו זימון לפגישות מקצועיות, כשהיא מזהירה את מי שלא ייענה להזמנה בסנקציות שעלולות להנקט אחרי שבועות שבהם המחאה נגדה לא נענתה בתגובה כלשהי, כעת מגיעה התשובה.
מוביל המחאה נגדה, יו"ר ועד העובדים מתן חודורוב, כתב: "בייאושה, לאחר שעשרות זימונים מצדה לפגישות נענו בשלילה או בהתעלמות, יש״ב עוברת לשלב האיומים - וממשיכה לשקר: הימנעות העובדים מלהתייצב בלשכת המנכ״לית הבלתי כשירה, היא פעולה מוגנת במסגרת סכסוך העבודה בחברה".
 
עוד הוסיף: "הטענה כאילו הסכסוך אינו חוקי כלל לא הוגשה לביה״ד, ולכן האיום ש״התעלמות מהנחיותיה״ מהווה הפרת חובה כלשהי - מצוץ מהאצבע. יש״ב בלחץ כי גם היא מבינה שזמנה בחברה הולך ואוזל. ההתעלמות הגורפת ממנה תימשך".
כזכור, במכתב של שמאלוב ברקוביץ' צוין: "עובדים.ות יקרים.ות. מרגע כניסתי לתפקיד כמנכ"לית חדשות 13, אני פועלת לקידומה של החברה ולשיפור הישגיה, במטרה להוביל חברת חדשות מקצועית. אני קוראת לכן ולכם לשנס מותניים ולהצטרף אליי לעשייה משותפת לטובת כולנו".

עוד הוסיפה: "בימים הקרובים תזומנו לפגישות עבודה אצלי. לא אקבל התעלמות מזימונים אלה. התעלמות מצרכי העבודה הדוחקים רק גורמת נזק לחברה ומעמיקה את הפגיעה בחברה ובעובדים. לידיעה וכפי שכבר הבהרתי לאיגוד העיתונאים בכתב (מכתב שמעולם לא נענה), כלל לא ניתן להכריז סכסוך עבודה בנושא מינויי".
לסיום הזהירה את מי שמתכוונים להחרים: "בהתאם, התעלמות מהנחיותיי מהווה הפרה של החובות כעובדים על כל המשתמע מכך. אני מצפה ומקווה, כי נוכל להפנות ביחד את כל מרצנו לטובת קידום חדשות 13. בברכה, יוליה שמאלוב-ברקוביץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה