ויראלי

הזמרת הישראלית נגד המדינה: "האם זה בסדר לאנוס פלסטיני?"

הזמרת לינה מחול, זוכת העונה השנייה של הריאליטי דה וויס, ממשיכה להפיץ דברי שנאה כלפי מדינת ישראל וחיילי צה"ל, אחרי ששיתפה פוסט שמדבר על פרשיית ההתעללות במחבל נוחבה, מבלי להתייחס למעצרים, החקירות, ולעובדה שלא מדובר במחבל אלא מדובר ב"פלסטיני" תמים: "שואלת בשביל חבר, האם זה לגיטימי?"
מערכת ice |  13
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סערת מעצר חיילי המילואים בחשד להתעללות מינית קשה במחבל נוח'בה ממשיכה לעלות לכותרות ולעורר לא מעט סערות. אחרי ש-9 חיילים נעצרו בחשד להתעללות מינית במחבל נוח'בה, אחד מהם כבר שוחרר ומעצרם של 8 חשודים נוספים הוארך בבית הדין הצבאי.
מי שבחרה להביע את דעתה בנושא היא הזמרת הישראלית וזוכת העונה השנייה של ריאליטי המוזיקה דה וויס, לינה מחול, שבחרה לשתף סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא התייחסה לנושא, אך שכחה להזכיר שמדובר במחבל רוצח ושפל, אלא בחרה להציג אותו כ"פלסטיני".
בסטורי שהעלתה היא צירפה תיעוד של ציוץ בטוויטר, בו צירפו תמונה מתוך דיון בממשלה, וברקע נכתב: "הממשלה בישראל דנה האם זה בסדר לאנוס פלסטיני. לדחוף מקל לרקטום של בן אדם זה לגיטימי? שואלת בשביל חבר, האם זה לגיטימי?". 
כמובן שבסטורי שהעלתה היא שכחה לציין את העובדה שמדובר במחבל רוצח ולא ב"פלסטיני", ושכחה להוסיף שבצה"ל חוקרים את המקרה ואף עצרו את המעורבים בפרשה. אבל למה לה לדייק בעובדות? הרי מתחילת המלחמה, מחול משתפת דברי שנאה נגד מדינת ישראל וצה"ל במשך יום יומי, כאילו אינה תושבת המדינה, וכאילו אם מחבלי חמאס היו תופסים אותה ב-7 באוקטובר הם היו מתייחסים אליה כמו בן אדם, או מבצעים בה פשעים נגד האנושות.
 
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    מחבל שקרן
    יחד ננצח בעז"ה 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחבל שקרן. כל אדם מוסרי ידרוש למחוק ולספח את רצועת עזה ולבנון נקיים לישראל כדי שישראלים לעולם לא ישחטו מרצועת עזה ולבנון, ושאיראן תוחזר 1000 שנה אחורה כדי שלעולם לא ישגרו רקטות לעבר ישראל! איראן השיעית תוקפנית וברור שרוסיה וסין, כמו גם שאר מעצמות המערב, ומדינות האזור ירוויחו אם היא תחזור לתקופת האבן ללא חשמל ולא תהווה איום על שאר העולם . לא למדינה פלסטינית, ראינו בעזה מה קורה כשיש להם מקום בשליטתם. כן לחסל את עזה ולגרש את העזתים לתומכים בהם, כן לגרש את ערביי המחבלים מיהודה ושומרון לתומכים בהם. המערב זרק מיליארדים והאיראנים התחמשו במיליוני דולרים עבור טבח איסלמו-נxצי ביהודים, כאשר ירדן היא המדינה הפלסטינית והקמת מדינה נוספת תפיל את ירדן ותכניס את איראן לירדן, בדיוק כפי שאיראן נכנסה לעזה, לבנון ותימן.
    סגור
  • 9.
    זה לא אונס, מדובר בהתעללות של האסירים האחרים שאיתו
    דודי 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מכיר את התופעה מהשרות שלי בצה"ל , ככה העצירים הפלסטינים חוקרים את מי שחשוד בשיתוף פעולה עם השב"כ, רק פרקליטות של חמורים יכולים להאמין שחייל צה"ל יעשה מעשה כזה.
    סגור
  • 8.
    נו באמת???
    אזרח ותיק 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה חוץ מכשרון לשיר, לא נשאר מקום לשכל.
    סגור
  • 7.
    ללינה מחול זמרת חמאס ומיותרת
    שיר 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לינה מחול אל תכני עצמך זמרת ישראלי את לא את זמרת של חמאס ולא להשמיע אותך בארץ את מיטתרת
    סגור
  • 6.
    נו בסדר חולת נפש
    מלאך 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולה חולת נפש, אין ממש צורך לשים לב אליה. בלאו הכי גם ככה כבר אף אדם שפוי לא מאמין לחלאות הווקים והקווירים הללו וגם אף בן אדם שפוי שוחר דמוקרטיה לא יאמין לה ולכשמותה מהסיבה הפשוטה שהציבור השפוי בעולם המערבי כבר לא צורך את החדשות שלו דרך הטלוויזיה והפלטפורמות הישנות אלא מערוצים פרטיים עם עיתונאים פרילנסרים נטולים אג'נדות שמביאים את האמת לציבור, ובואו נגיד שהמוסלמים ושונאי ישראל די שנואים שם במערב על רוב הציבור באירופה, שלא לדבר על ארה"ב, שם יש לחץ גדול מהציבור הרחב להכריז בכלל על כל התנועות הללו כארגוני טרור לכל דבר. בשורה התחתונה, זה ממש לא מאפיין רק את היהודים שהם שונאי ישראל, בכל עם יש את החולי נפש, ועובדה שיש גם נוצרים שונאי אמריקה בריטניה אוסטרליה ואירופה, ואף אחד לא ממש מתייחס אליהם והם די בלתי נסבלים שם...
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    רוצח אפשר לאנוס?
    שואלת בשביל חבר 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפשר גם לרצוח אנס?
    סגור
  • תל אביבי (ל"ת)
    סימי 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לגיטמי לחלוטין
    פטריוט 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כן לגיטימי ביותר לדחוף לו מקל וחבל שזה רק מקל ולא גזע של עץ שהיה יוצא לו מהראש שהוא שרף תינוק בזמן שאנס את אמא שלו מול הגופה של האבא איפה ההית פח אשפה אז עכשיו דחפו לו מקל קצת שירגיש מה הוא עשה איפה הבעייה
    סגור
  • 3.
    אונס מחבל
    ש. 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    גם למחבל הנתעב ביותר אים לתחוב מקל בחשבנו. זו התעללות סתם. ה"נורמות" האלה הן מדרון חלקלק. היום זה מחבל פלסטינאי ומחרץ אסיר רגיל. חוץ מזה מישהו מאמין שזו התנהלות שתורמת לשלומם של החטופים?...
    סגור
  • מטומטם , אל תאמין לשטויות שמוכרים לך ,
    דודי 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחבלים מענים את מי שהם חושדים שמסר מידע לשב"כ. אני מכיר את זה מהשרות שלי לפני עשורים בתעסוקה מבצעית בקציעות.
    סגור
  • 2.
    אמת
    אורן 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את גם את זה לא שווה
    סגור
  • 1.
    צריך להעיף אותה לכל הרוחות,בהמה (ל"ת)
    דן 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • לא להשמיע אותה
    מתי 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמת שתלך לכל הרוחות
    סגור