ויראלי

שופטת "רוקדים עם כוכבים" על הרגע החריג: "באמת שלא התכוונתי"

השופטת בתוכנית רוקדים עם כוכבים והרקדנית, אנה ארונוב, שיתפה בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, רגע אחד חריג בו החליטה לעשות משהו שבתוכנית אמרה ש"לא יקרה כל כך בקלות" 
מערכת ice |  1
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
אנה ארונוב הפכה לאחרונה לאושיית רשת, על רקע שלל הפרויקטים בהם היא מעורבת. בראש ובראשונה כמובן כהונתה כשופטת בתוכנית המצליחה "רוקדים עם כוכבים", שנראה כי הצופים אוהבים לראות אותה על המסך, כאשר הדבר מתבטא בכמות העוקבים שלה ברשתות החברתיות ומעורבות עוקביה בפרסומים שהיא משתפת.
היום (שלישי) פרסמה אנה ארונוב רגע אחד חרגי בתוכנית, לאחר שהמתמודדת האהובה לינוי אשרם סיימה את הנאמבר שלה, הגיע תורה של ארונוב לתת את הביקורת שלה. את הקטע מהתוכנית שיתפה ארונוב באינסטגרם וכתבה: "באמת שלא התכוונתי, אבל זה היה בלתי אפשרי".
"מבחינתנו התחרות נפתחת וחדש, וחשוב לנו להגיד, אנחנו לא נחלק עשיריות בקלות", אמרה ארונוב והצליחה לעבוד על כולם, כולל על לינוי אשרם עצמה, שציפתה לקבל ציון נמוך בעקבות דבריה של שופטת רוקדים עם כוכבים.
 

מיד לאחר מכן, הבינו כולם למה ארונוב אמרה את מה שאמרה. היא הרימה את השלט עם הציון שנתנה והוא היה כמובן, 10. ברגע זה אשרם נשמה לרווחה והחלה לצחוק, כשהבינה את קטע המשעשע שעשתה לה השופטת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוקדים עם כוכבים 2024
    נועה 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבינה למה שלומי ונינה הודחו הם רקדנים ראויים ומקצועיים ... לא מתפלאת שאנה היא בכלל לא מקצועית וגם לא ראוייה אלא עושה לעצמה כפוליטיקאית שבוחרת לפי הטעמה מה שנראה לה (סלקצית).. בטח מבואסים ממך מאד! את ממששש עושה שטויות !! תחזרי לעצמך בבקשה עם שכל ומקצועי!
    סגור