ויראלי

מנחת האח הגדול נגד העיתונאי: "חשוב להיצמד לעובדות"

אורי משגב פרסם הבוקר כי נאלץ לוותר אתמול על השתתפות בתוכניתו של דרוקר, בעקבות פקק בכביש 1, והוסיף "אני רואה שאת מנחת 'האח הגדול' טרחו לחלץ על אופנוע. מרגיש מקופח". לירון ויצמן בתגובה: "מפיק של דרוקר היה יכול לעלות על אופנוע ולהביא אותך לאולפן"
רוני שיינר | 
לירון ויצמן (צילום דובב אגמי)
לירון ויצמן, מנחת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", נתקעה אתמול (שני) בפקק תנועה בכביש 1, כאשר הייתה בדרכה לשידור חי בנווה אילן. לאחר שעות ארוכות בהן שהתה עם הצוות שלה במונית, היא חולצה באופנוע שהסיע אותה היישר לאולפן.
 
רגעי החילוץ של לירון ויצמן (באדיבות יח"צ רשת 13)
הבוקר פרסם עיתונאי "הארץ" אורי משגב פוסט בו כתב: "עוד סממן קטן להתפרקות המדינה. כביש 1 המחבר בין תל אביב לירושלים פשוט עמד אתמול. מהצהרים עד הלילה. בגלל משאית אחת של חציר שכוחות הכיבוי לא הצליחו להתמודד איתה במשך שש שעות. ועם אפס תפקוד משטרתי. לא ראיתי בפקק ניידת אחת (!) שתכווין תנועה, תחסום עוד רכבים מלהיכנס כצאן לטבח, כלום. עמדתי שעתיים בדרך לתוכנית של דרוקר וכשהיה ברור שלא אספיק להגיע ברחתי ברגע האחרון ימינה במחלף בית שמש כדי להסתובב על עקבותיי. אגב, על המשטרה ומכבי האש אחראי שר הפיתות בן גביר, הבוס של נתניהו". 
משגב הוסיף: "עכשיו אני רואה שאת מנחת 'האח הגדול' טרחו לחלץ על אופנוע. מרגיש מקופח. יכולתם לקחת אותי לדרוקר, זה ממש בניין ליד". 
דבריו של משגב לא עברו בשתיקה מצדה של ויצמן. "היי אורי, אני מנחת האח הגדול, קוראים לי לירון, נעים מאוד", כתבה ויצמן. "אכן היה פקק מטריד. רק למען הדיוק בפוסט, מי ש'חילץ' אותי מהפקק המתיש והארוך שלנו היה המפיק שלנו... יוזמה של ההפקה שלא קשורה בשום דרך וצורה למשטרה/ לממשלה/ או לשום דבר בעצם". 
"גם מפיק של דרוקר היה יכול לעלות על אופנוע ולהביא אותך לאולפן", הוסיפה ויצמן. "כך גם נהגנו עם אנשי צוות רבים שלנו שנתקעו ושהיינו צריכים אותם כדי להתחיל את השידור. הקישור לנוכחות המשטרה כן או לא, הוא הוצאה מההקשר ואפילו קצת מצחיק". 

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה