ויראלי

חוצפה צרפתית: ההמנון והדגל הישראלי לא יתנוססו?

"ספורטאים ישראלים לא רצויים באולימפיאדה", כך התבטא חבר הפרלמנט תומאס פורטס שגם דרש שדגל ישראל לא יתנופף באצטדיונים ובזירות האולימפיות, וכתב: "הספורטאים הישראלים חייבים להשתתף, כיחידים, עם מדים לבנים, תחת הדגל וההמנון האולימפי"
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום מסך אתר ההתאחדות לכדורגל בישראל, shutterstock, אינסטגרם/ anankhalaily, danielperetz, מסך אתר beitarfc)
אנטישמיות בתחרות? חבר פרלמנט צרפתי, תומאס פורסט, גינה בפרלמנט את השתתפות המשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים, הוא תבע כי הדגל, המדים וההמנון הישראלי לא יוצגו במשחקים וביקש שהשחקנים הישראלים ילבשו מדים לבנים תחת הדגל וההמנון האולימפי בלבד. "ספורטאים ישראלים לא רצויים באולימפיאדה", כך דרש וחזר על כך מספר פעמים.
פורסט נאם על הבמה בשבת במהלך עצרת תמיכה בעם הפלסטיני בפריז. מול הקהל גינה נבחר הציבור את השתתפותה של המשלחת הישראלית באולימפיאדה, וקרא ל"התגייסות" במובן זה.
וכך מסר: "אנחנו במרחק של כמה ימים מאירוע בינלאומי שייערך בפריז, שהם המשחקים האולימפיים. ואני כאן כדי לומר שלא, המשלחת הישראלית לא רצויה בפריז. ספורטאים ישראלים אינם רצויים במשחקים האולימפיים בפריז. אנחנו חייבים להשתמש במועד הזה, בכל המנופים שיש לנו כדי ליצור גיוסים", הסביר לקול תשואות.
"אני חושב שהדיפלומטיה הצרפתית חייבת להפעיל לחץ על ה-IOC כדי שהדגל וההמנון הישראלי לא יתקבלו במהלך המשחקים האולימפיים האלה כפי שנעשה לרוסיה. חייבים לשים קץ לסטנדרטים הכפולים".
עוד הוסיף על עמדתו "ה-IOC אסר שוב ושוב על מדינות מהמשחקים האולימפיים בשל תפקידן במלחמות ובפשעים נגד האנושות. לדוגמה, דרום אפריקה הודרה מהמשחקים האולימפיים במשך 30 שנה, בין 1962 ל-1992, בתגובה למדיניות האפרטהייד שלה".
חבר הפרלמנט דרש שדגל ישראל לא יתנופף באצטדיונים ובזירות האולימפיות, וכתב בחשבון האיקס שלו: "הספורטאים הישראלים חייבים להשתתף, כיחידים, עם מדים לבנים, תחת הדגל וההמנון האולימפי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה