ויראלי

מרימים בתל אביב: המיליארדר והחברה החדשה צמודים

איש העסקים והמיליארדר ברנדון קורף, האקס של יעל שלביה, יצא בחמישי בערב לבילוי לילי עם בת זוגו, דריה, דוגמנית אוקראינית שחיה באיטליה. השניים בילו עם בן אל תבורי ועם השחקן היהודי- בריטי גרג סולקין, שנמצא בביקור בארץ
רוני שיינר |  2
ברנדון קורף (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית יעל שלביה ואיש העסקים והמיליארדר ברנדון קורף נפרדו במרץ 2022, לאחר שלוש שנות זוגיות ומגורים משותפים. מאז הפרידה, שמו של קורף נקשר לנשים שונות, ביניהן מגישת חדשות 12, אלמז מנגיסטו, שנצפתה לצדו בארוחת ערב במסעדה בפברואר האחרון. 
אך בחודשים האחרונים מתחזק קורף זוגיות עם דוגמנית אוקראינית עם שורשים איטלקיים שחיה באיטליה, בשם דריה. ביום חמישי האחרון, בילו השניים עם הזמר בן אל תבורי ועם השחקן היהודי- בריטי גרג סולקין ("המכשפים מוויברלי פלייס") שנמצא בימים אלה בביקור בארץ.
בתמונה נדירה ששיתף קורף בחשבון האינסטגרם החסום שלו, בו הוא מאשר חברים ומכרים בלבד, הוא חשף תיעוד מהבילוי הלילי בו הוא ודריה נראים צמודים והוא מנשק אותה במצח. 

הבילוי הלילי של קורף, בת הזוג, בן אל תבורי וגרג סולקין (אינסטגרם)
סולקין (31) התפרסם בזכות תפקידו בסדרה "המכשפים מוויברלי פלייס", לצידה של הזמרת והשחקנית סלינה גומז. מאז החלה המלחמה, הכוכב הביע לא פעם סולידריות ותמיכה כלפי ישראל: "זו לא הייתה רק מתקפה על העם היהודי, אלא מתקפה על זכויות אדם. כולנו צריכים לשאת באחריות ולזכור, לחנך ולוודא שזוועות מסוג זה לא יקרו שוב", כתב סולקין בעמוד האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים מעל 7 מיליון איש מרחבי העולם. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    מימי 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי מזל טוב. איפו הוא ואיפו עופר אולפנה חכיייייח
    סגור
  • 1.
    הסתדרה בחיים. אם היא חכמה, שתיכנס מהר להיריון (ל"ת)
    אחת 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור