ויראלי

רונה לי שמעון משתפת בקשיים: "לא יודעת מה נעשה איתי"

רונה לי שמעון, שהמריאה לפני מספר חודשים לצילומי סדרה בהשתתפותה, משתפת: "אני כבר כמעט 3 חודשים לא בארץ. לא בבית שלי, לא במיטה שלי. הגוף שלי מרגיש, גם הנשמה. ממש מנסה לעזור למערכת שלי לאתחל את עצמה"
רוני שיינר |  2
רונה-לי שמעון (צילום אינסטגרם/ רונה-לי שמעון)
הרקדנית והשחקנית רונה לי שמעון עזבה את הארץ לפני שלושה חודשים לטובת צילומים לסדרה "רשימת חיסול: זאב אפל" של אמזון פריים וידיאו, בה היא מגלמת סוכנת מוסד ותיקה. בעקבות הצילומים, נאלצה רונה לי לוותר על תפקידה כשופטת בתוכנית "רוקדים עם כוכבים". 
כעת, כשזמן מה עבר והיא רחוקה מהבית ומהארץ, משתפת רונה לי בקשיים שמלווים אותה: "אני כבר כמעט 3 חודשים לא בארץ. לא בבית שלי, לא במיטה שלי. הגוף שלי מרגיש, גם הנשמה. ממש מנסה לעזור למערכת שלי לאתחל את עצמה. אז עשיתי ניקוי מיצים והיום זה היום השלישי. זה בדרך כלל מתי שזה נהיה בלתי נסבל. אני עצבנית ורעבה, אבל גם לא רעבה בכלל. אני עייפה, אבל גם מלאת אנרגיה. בעיקר לא יודעת מה נעשה איתי". שמעון סיימה במסר אופטימי: "העיקר שעושה מה שאני אוהבת, וזה הכי חשוב". 
נזכיר, כי לפני חודש שמעון ובן זוג סטטיק, נפרדו לאחר שנה של זוגיות שכללה גם מגורים משותפים. לאחר הפרידה, הקולגה של שמעון, דוד דביר, מסר כי לדעתו הם כלל לא התאימו: "מרגיש שהקשר הזה היה לצורך גימיק קטן. היא טסה עכשיו לצלם סדרה חדשה בניו יורק והוא מתעסק במוזיקה שלו. היא צריכה משהו בוגר יותר". 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רונה לי, אחרי הצהרתך הפוליטית, התחרפנת, עשי ריסטרט! (ל"ת)
    אדם 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מציעה לרונה לי שמעון
    דורית 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רונה חמודה לפני שהרכבת תיסע לגמרי קחי לך פונדקאית ובאיזה ילד חבל שאת מבזבזת זמן יקר
    סגור