ויראלי

חשפו את הסוד: ינאי פרישר גוטמן ופלג לוי הורים משותפים לבן

ינאי פרישר גוטמן ופלג לוי שיתפו הערב כי משפחתם התרחבה לאחר שנולד להם בן ראשון משותף ראשון, אח קטן לרוי (11) באמצעות הליך פונדקאות בארצות הברית. "מוזר לחשוב שזה העולם בו מגיע לך לחיות. כי הרי אנחנו רוצים את הטוב ביותר בשבילך", כתבו 

רוני שיינר | 
ינאי פרישר גוטמן, פלג לוי, רוי פרישר גוטמן והתינוק (צילום אינסטגרם)
הערב (ראשון) בישרו ינאי פרישר גוטמן ועו"ד פלג לוי כי נולד להם ביום שישי האחרון בן משותף ראשון, אח קטן לרוי פרישר גוטמן (11).
ינאי היה בן זוגו של אמיר פיי גוטמן ז"ל, שנפטר בשנת 2017 לאחר שטבע בים, בעת שהציל את אחייניתו מטביעה. בשנה האחרונה לחייו הצטלם פיי גוטמן לדוקו הריאליטי "מחוברים", שם שיתף כמה הוא וינאי רוצים להביא ילדים נוסף, אח או אחות לבנם הבכור, רוי. 

הורים לשניים. ינאי פרישר גוטמן ופלג לוי עם בנם (אינסטגרם)
ינאי ופלג נישאו לפני שנה וחצי, אחרי שלוש וחצי שנות זוגיות. התינוק הטרי נולד באמצעות אם פונדקאית בארצות הברית. ינאי, פלג ורוי שהו עם האם וליוו אותה בימים שלפני הלידה, ואת התמונות הראשונות מחדר הלידה עם בנם הטרי ואיתה פרסמו הערב, במסגרת פוסט מרגש במיוחד.  

רגעים לאחר הלידה. ינאי פרישר גוטמן, התינוק והאם הפונדקאית (אינסטגרם)
"כמה חיכינו לך... כמה עברנו איתך ואתה בכלל לא יודע. כמה חלומות, כמה תקוות, כמה תוכניות, כמה חיכינו רק לך!", פרסמו השלושה בפוסט משותף. הם המשיכו וכתבו: "ימים של עבודה, לילות ללא שינה וכמה אהבה! מוזר לחשוב שזה העולם בו מגיע לך לחיות. כי הרי אנחנו רוצים את הטוב ביותר בשבילך, אבל אנחנו בטוחים שנצליח".
"נצליח להראות לך את הטוב בכל דבר. נצליח לחנך אותך לאהבה, לקבלה, לנתינה, לכבוד, להקשבה והכלה. שתקבל את כולם ושכולם יקבלו אותך. רוי ספר את הימים לכבודך. ובכל יום שאל עליך. היה לו קשה להתאפק, היה קשה לשמור אותך בסוד והנה כולנו עכשיו כאן איתך. מריחים אותך, מחבקים אותך, בוכים משמחה ומתרגשים מבואך". 
"אתה ילד של שלום, אתה ילד כמו כל נפש שחיכתה לבוא. לכולם מגיע! מגיע לחלום, מגיע להגשים ומגיע לטפס אל העננים. די למלחמות, די לשנאה, בואו נושיט יד לאהבה... יד להגשמה שהילדים של כולנו, ילדי העולם, יחיו כאן ללא דאגות, ללא קשיים ומלחמות. ברוך הבא לעולם ילד שלנו, העולם כולו שלך ולכבודתך! תודה שבחרת בנו, תודה שחיכית רק לנו". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה