ויראלי

אורי ששון חושף: "זה הסבל הכי גדול בחיי"

במסגרת הרצאה על עמידה באתגרים, חשף אורי ששון: "אני עושה עכשיו רוקדים עם כוכבים וזה הסבל הכי גדול בחיי. אין לי מושג איך 120 קילו אמור לזוז ואלס או צ'ה צ'ה צ'ה. יש לי את הקול שאומר לי תפרוש מהתוכנית"
רוני שיינר | 
אורי ששון (צילום אינסטגרם)
ג'ודקא העבר אורי ששון, זוכה שתי מדליות ארד אולימפיות ופעמיים סגן אלוף אירופה, מעביר הרצאות במסגרתן הוא מציג תובנות מעולם הג'ודו ומדבר על התמודדות מול אתגרים.  
במהלך ההרצאה האחרונה, שיתף ששון בקושי שהוא חווה בשבועות האחרונים, מאז החל בחזרות אינטנסיביות לקראת עליית העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", בה הוא משתתף.
"אני עושה עכשיו רוקדים עם כוכבים וזה הסבל הכי גדול בחיי", אמר ששון והמשיך: "אין לי מושג איך 120 קילו אמור לזוז ואלס או צ'ה צ'ה צ'ה. יש לי את הקול שאומר לי תפרוש מהתוכנית, באמת אתה לא צריך את הפדיחות האלה. ואז אני אומר לעצמי אם אתה פורש, אתה פשוט מוותר לעצמך". 
 
לצדו של ששון, יתחרו בעונה החדשה של התוכנית שצפויה לעלות בקיץ הקרוב: מריאנו אידלמן, נטע ברזילי, און רפאלי, גאולה אבן, יאנה יוסף, לירז צ'רכי, לינוי אשרם, ירדן ג'רבי, אלישע בנאי, יזהר כהן, דנית גרינברג, מאיה קיי, טל מורד, אבי אברומי, חזי דין, רומי פרנקל, ואלרי חמאתי, דניאל גל, שלומי טפיארו ודור הררי.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה