ויראלי

הסלפי הסתיים בטרגדיה ענקית: הכוכבת נפלה אל מותה מצוק

אינסה פולנקו, קוסמטיקאית וכוכבת רשת בת 39 מאומסק, רוסיה, ניסתה לצלם סלפי באתר תיירות בגאורגיה, איבדה את שיווי המשקל שלה ונצחה אל מותה מצוק בגובה של 50 מטר
מערכת ice |  1
אינסה פולנקו (צילום אינסטגרם @inessa_diva_pm)
אינסה פולנקו, קוסמטיקאית וכוכבת רשת בת 39 מאומסק, רוסיה, הלכה לעולמה אחרי שנפצעה באורח אנוש באירוע טרגי במיוחד בגאורגיה, שם ניסתה לצלם את עצמה בתמונת סלפי מצוק בגובה של יותר מ-50 מטר, ונפלה כאמור אל מותה.
על דיווחים בתקשורת הרוסית, עדי ראייה שהיו במקום סיפרו כי פולנקו ניסתה לצלם סלפי מהצוק, אלא שברגע אחד היא איבדה את שיווי המשקל שלה וצנחה אל מותה. לטענתם, היא עברה את מעקה הבטיחות שהוצב המקום. כוחות רפואה הוזעקו מיד למקום, ומצאו אותה על חוף הים כשהיא נמצאת במצב אנוש. היא פונתה לבית החולים תוך פעולות החייה, שם הרופאים קבעו את מותה.
זו ממש לא הפעם הראשונה שטרגדיה נוראה כזאת מתרחשת בגלל תמונת סלפי. לפני מספר חודשים, מי לוצ'ידי, פעלולן אקסטרים צרפתי, צנח אל מותו ממרומי הקומה ה-68 של גורד שחקים בהונג קונג, לאחר שככל הנראה תיכנן להצטלם על הגג ולהעלות לרשת.
 
לוצ'ידי (30) המכונה "רמי אניגמה" היה כוכב רשת שנהג להעלות תמונות סלפי שלו בפעלולים מסוכנים על גגות של בניינים, מנופים, ארובות ועוד מרחבי העולם, והכל ללא ציוד אבטחה. הפעם הגיע ללא תיאום למגדל Tregunter, הממוקם ברובע Mid-Levels היוקרתי של הונג קונג, ושיקר למאבטח בכניסה שהוא מבקר חבר בקומה ה-40.
לפי הדיווחים הוא זוהה במצלמות האבטחה יוצא מהמעלית בקומה ה-49 ושוב על גרם המדרגות לקומה העליונה, שם פתח את הדלת לגג. הוא נצפה בפעם האחרונה על ידי עוזרת בזמן שדפק על חלון פנטהאוז בערך בשעה 19:30, והיא הזעיקה את המשטרה. לפי ההערכות נלכד מחוץ לפנטהאוז וניסה לבקש עזרה, לפני שנפל אל מותו.
באתר בו מצא את מותו נמצאה המצלמה שלו, באמצעותה הספיק להצטלם על הגג טרם התאונה, התמונות האחרונות בחייו. מעריציו ברשת ספדו לו וכתבו כי "הלך מאיתנו כאשר יצא לעשות את מה שהוא אוהב. הוא חי את חייו במלואם. לא הרבה יכולים להגיד את זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכוכבת הנופלת
    איל שכוכב נופל 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטאור נפל אוי ויי
    סגור