ויראלי

יעל בר זוהר חושפת בכאב: "כבר תקופה שאני מדוכדכת"

יעל בר זוהר, שיתפה בסדרת סטורים שהעלתה כי בעלה, גיא זוארץ, שלח אותה לשטוף את הרכב שלהם, מה שקצת הכעיס אותה ("לא יודעת למה הקשבתי לו. תזכירו לי לא להקשיב לו יותר"). בהמשך, חשפה את מה שיושב על לבה: "תקופה של דכדוך. לפעמים אתה מרגיש פחות לבד כשאתה פשוט חולק"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
יעל בר זוהר, מנחת הטלוויזיה והדוגמנית האהובה, העלתה היום (ראשון) סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה עם פתיחת השבוע, וחשפה כי היא נמצאת בתקופה לא קלה, על רקע הטרגדיות הקשות שחוותה משפתחתה בתקופה האחרונה.
בסטורי שהעלתה סיפרה בר זוהר כי בעלה גיא זוארץ, שלח אותה לשטוף את הרכב הפרטי שלהם, מה שלא כל כך התאים לה על הבוקר. בסטורי הראשון שהעלתה סיפרה בר זוהר: "לא יודעת למה הקשבתי לגיא שביקש שאקח את האוטו לשטיפה. יום ראשון בבוקר, איזו שטות. תזכירו לי לא להקשיב לו יותר".
בהמשך, העלתה בר זוהר סרטון נוסף לסטורי שלה בו הסבירה את הכעס שלה: "זה לא שאני לא אוהבת אוטו נקי, אני מאוד אוהבת אוטו נקי, אבל הבחירה לפתוח שבוע ולחכות שעות בתור לרחיצת מכוניות כאילו מחלקים שם...אני חושבת שמה שקורה לי זה דכדוך יום א'. הבעיה שזה דכדוך יום א', דכדוך יום ב', ג', מוצאי שבת. כבר תקופה. הרגשתי צורך לשתף. לפעמים אתה מרגיש פחות לבד כשאתה פשוט חולק, חולק את עולמך הפנימי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה