ויראלי

מאמן הכושר האגדי חושף: "אובחנתי עם סרטן העור"

ריצ'ארד סימונס שיתף אתמול כי אובחן עם סרטן העור: "אני יודע שכמה מכם שקוראים את זה חלו בסרטן או שהכרתם מישהו שחלה סרטן. תבטיחו לי שתראו את הרופא שלכם ותעברו בדיקה מלאה", מסר 
רוני שיינר | 
ריצארד סימונס (צילום פייסבוק)
גורו האירובי ומנטור ההרזיה האמריקאי, ריצ'ארד סימונס (75) שיתף אתמול (ג') באמצעות פוסט בפייסבוק, כי אובחן עם סרטן העור. 
סימונס סיפר כי תחילה הבחין ב"בליטה המוזרה הזו מתחת לעין הימנית שלי" שלא נעלמה, מה שגרם לו להתקשר לרופא העור שלו.
"ישבתי על הכיסא שלו והוא הסתכל עליו דרך מראה מגדילה. הוא אמר לי שהוא יצטרך לגרד אותה ולהכניס אותה מתחת למיקרוסקופ", כתב סימונס. "עכשיו אני קצת עצבני. הוא חוזר בערך 20 דקות לאחר מכן ואומר את המילה C. 'יש לך סרטן'". 
סימונס המשיך ושיתף כי הרופא הסביר לו שישרוף את העור כדי להסיר את התאים הסרטניים. "זה היה צריך להיעשות עם מכשיר קטן. כשהוא התחיל לשרוף את העור שלי ירדה לי דמעה על הלחי... הצריבה ממש פגעה בעור שלי. זה נמשך בערך 30 דקות".
לדברי סימונס, הרופא אמר לו לחזור בעוד שעה וחצי כדי לברר אם ההליך הסיר את כל הסרטן. "חזרתי לחדשות עצובות", הסביר, "הוא שוב שרף לי את הפנים. הפעם היה יותר גרוע מלפני כן... זה היה עמוק יותר. הפעם לא בכיתי אבל חרקתי שיניים".
היום (ד') שיתף סימנס כי התאים הסרטניים הוסרו בהצלחה. "ובכן, הפעם השלישית הייתה קסם. עם חיוך על הפנים (של הרופא) הוא אמר, 'הוצאנו את כל התאים הסרטניים'. חיבקתי אותו".
הוא סיכם את הפוסט: "אני יודע שכמה מכם שקוראים את זה חלו בסרטן או שהכרתם מישהו שחלה סרטן. תבטיחו לי שתראו את הרופא שלכם ותעברו בדיקה מלאה".
חשיפת סרטן העור של סימונס מגיעה ימים לאחר ששיתף פוסט שעסק במוות, שיתוף שעורר חששות לגבי בריאותו. ביום שני הבהיר סימונס כי הוא לא גוסס, והתנצל על "הבלבול" שגרם אותו פוסט: "סליחה שרבים מכם התעצבנו על ההודעה שלי היום. אפילו העיתונות יצרה איתי קשר. אני לא מת", כתב סימונס בטוויטר. "זה היה מסר לאיך אנחנו צריכים לאמץ כל יום שיש לנו. סליחה על הבלבול הזה".
במשך מעל 40 שנות פעילות, ריצ'ארד סימונס הוציא עשרות קלטות וידיאו שמעודדות בריאות, דיאטה וספורט, העביר שעורים בסטודיו, כתב ספרים והנחה תוכנית אירוח זוכת אמי. הבית שלו היה פופולארי במיוחד בקרב מדריכי טיולים שהוציאו תיירים לסיור בתי סלבריטיז בשכונת בברלי הילס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה