ויראלי

גוטליב נגד האח השכול: "אתה לא תדבר ככה על רה"מ"

אח שכול תקף בוועדה לביקורת המדינה את נתניהו וזרק לעברו כינויים מעליבים והבהיר לאיזה מחנה הוא משתייך באופן מובהק. חברת הכנסת טלי גוטליב לא מחלה על כבודו של נתניהו וגלעד קריב הגיב לה: "חצופה, תרכיני את הראש שלך"
דוד זולדן |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
דיון סוער התעורר בוועדה לביקורת המדינה בנוגע לשירות החרדים בצבא. במהלך הדיון נשא דברים עמית שגב שאחותו ומשפחתה נרצחו על ידי החמאס שהביע פליאה: "למה שציבור אחד יהיה פטור משכול?"
הכול החל כאשר שגב אמר: "כבר כמה שנים שהרכבת של מדינת ישראל יורדת מהמסילה, הנהג ראש הממשלה נתניהו וחבריו, חבורה של מושחתים ועבריינים, חלקם מורשעים".
בהמשך התנהלה סערה בוועדה כששגב תקף את הממשלה ואת נתניהו, מה שגרם לקרב צעקות בין חברת הכנסת גוטליב וחבר הכנסת קריב. גוטליב עצרה את דבריו של הדובר ואמרה: "סליחה אתה לא תדבר ככה על ראש הממשלה". חבר הכנסת קריב הגיב בזעם: "את לא תדברי ככה למשפחה שכולה, מספיק כבר, חצופה, תרכיני את הראש שלך בפני המשפחות".
שגב אמר בין השאר: "כבר כמה שנים שהרכבת של מדינת ישראל יורדת מהמסילה, הנהג ראש הממשלה נתניהו וחבריו, חבורה של מושחתים ועבריינים, חלקם מורשעים".
עוד אמר: "כבר כמה שנים שהרכבת של מדינת ישראל יורדת מהמסילה, הנהג ראש הממשלה נתניהו וחבריו, חבורה של מושחתים ועבריינים, חלקם מורשעים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תופעות גיל המעבר
    בלות 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באים לידי ביטוי
    סגור