ויראלי

אביב גפן בדרך לקוביות: חושף הצצה לאימון כושר אישי

אביב גפן חוזר לכושר: הבוקר הוא תיעד את עצמו בזמן אימון עם מאמנת כושר אישית, בזמן הרמת משקולות. בעבר חשף גפן טראומה מילדותו: "המורה שלי לספורט נעל אותי בחדר, וכשבכיתי הוא הוציא אותי, העמיד את ילדי הכיתה בשורה והם זרקו עלי כדורים" 
רוני שיינר | 
אביב גפן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אולי זאת הזוגיות עם שרון קאופמן, או אולי כחלק מההכנות למופע "נשף רוק" שייערך בחודש מאי הקרוב בפארק הירקון: אביב גפן (50) התחיל להשקיע זמן ומאמץ באימוני כושר.
הבוקר הוא תיעד את עצמו במהלך אימון אצל מאמנת כושר אישית בשם לי ברמפר, כשהוא נטול חולצה, לבוש במכנס טרנינג אפור ומרים משקולות.  

אביב גפן באימון כושר (אינסטגרם)
בעבר חשף גפן טראומה מימיו כתלמיד בבית הספר. במהלך ראיון ל'חדשות הבוקר' בקשת 12, סיפר על הדרך בה המורה לספורט בחר להתמודד איתו: "זזתי כי אני אדם שזז הרבה, אני היפראקטיבי והייתי עדיין נטול ריטלין. הצורה שבה הוא עזר לי להתקדם ולהבין את מקומי בעולם הספורט ובכלל בעולם, היה מקסים".
גפן המשיך: "הוא נעל אותי בחדר עד שבכיתי, וכשבכיתי הוא הוציא אותי והעמיד את כל הכיתה בשורה וזרקו עלי כדורים כל אחד בתורו. איזה עולם זה היה, היום זה היה תחקיר ב'עובדה', אז זה היה 'כן, אביב גפן, תעמדו, כל אחד יעיף לו על הראש כדור וככה הוא ילמד'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה