מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: אייל עופר מרוויח בענק, האחים בוכמן צונחים

לאחר העסקה המרשימה לרכישת דאלאס מאבריקס, הונה של כוכבת הרשימה מרים אדלסון עומד על 31.6 מיליארד דולר. המקום השני ברשימה מצמצם את הפער ממנה, למרות הפסד קל לאורך השבוע. רומן אברמוביץ ניצב במקום ה-248 בעולם.
מערכת ice |  1
מרים אדלסון, רומן אברמוביץ, האחים בוכמן (צילום shutterstock, פלאש 90/ מרק ישראל סלם/ POOL, אריה לייב אברמס, יוטיוב/ Playrix)

במסגרת דירוג עשירי העולם של המגזין הכלכלי פורבס, פורסם כמדי שבוע גם דירוג עשירי ישראל. מרים אדלסון כוכבת הרשימה סוגרת שבוע נפלא, לאחר שרכשה את קבוצת ה-NBA דאלאס מאבריקס בכדורסל תמורת 3.5 מיליארד דולר.
אדלסון רכשה את הקבוצה מהבעלים הנוכחי מארק קיובן, מכוכבי התכנית "הכרישים" בארצות הברית. גם השבוע היא ממשיכה להתייצב בפסגת הרשימה, ובצל העסקה רשמה רווח מרשים של 338 מיליון דולר. עם זאת, הונה מוערך כעת ב-31.6 מיליארד דולר, פחות מהנתון שנרשם בשבוע שעבר. אדלסון יציבה וממוקמת במקום ה-44 בעולם. 
אייל עופר ממוקם במקום השני, כשהוא סופג הפסדים על סך 34 מיליון דולר, כשהונו מוערך כעת ב-20.2 מיליארד דולר ורושם עלייה כללית מרשימה ביחס לשבוע שעבר, ונותר במקום ה-89 ברשימת עשירי העולם. אחיו הצעיר של אייל, עידן עופר, גורף הפסד של 37 מיליון דולר, והונו מוערך כעת ב-14 מיליארד דולר כשהוא יציב במקום ה-124 העולמי.
המיליארדר הישראלי-רוסי רומן אברמוביץ', נותר במקום הרביעי כשהונו נותר על 9 מיליארד דולר, לאחר רווח קל של 0.09 מיליון דולר, כשהוא במקום ה-248 בעולם. את החמישייה הפותחת בעשירי ישראל סוגרים האחים דימיטרי ואיגור בוכמן, שהפסידו השבוע 6 מיליון דולר.  
הונם של האחים בוכמן מוערך כעת ב-6.8 מיליארד דולר, כשהם במקום ה-377 ברשימה העולמית, האחים בוכמן ממוקמים מרחק נגיעה מהפילנתרופ יורי מילנר, שהונו מוערך ב-6.8 מיליארד דולר, לאחר שגם הוא לא רשם רווחים או הפסדים השבוע, והוא ניצב בגאון במקום ה-391 בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האחים עופר עשו את הונם המופלג
    רון 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על ידי גניבת משאבי הטבע של הציבור. אדלסון על ידי ירושה של אמפריית המלונות והקזינו של בעלה. ואברמוביץ על ידי גניבה מהציבור הרוסי.
    סגור