מדדים ומחקרים

סקר הקפה הגדול חושף: באיזו עיר שותים הכי הרבה קפה?

לקראת יום הקפה הבין-לאומי, סקר חדש שנערך בדק איזה מותג קפה הוא האהוב ביותר בישראל, ואיזה מהם נתפס כהכי ישראלי. כמו כן, הסקר מגלה לנו - זו העיר שבה תדירות שתיית הקפה היא הגבוהה ביותר
מערכת ice | 
קפה (צילום vecteezy)
לקראת יום הקפה הבינלאומי שיתקיים ב-1.10, שטראוס קפה וחברת המחקר "שילוב" ערכו סקר מעניין על תדירות שתיית קפה ותפיסות ביחס למותגי הקפה. בסקר נשאל: מהו מותג הקפה שנתפס כאהוב ביותר בישראל? ואיזה מותג נתפס כהכי ישראלי?
מתוצאות הסקר עולה ש-76% מהנשאלים שותים קפה בתדירות יומית, 6% שותים קפה לפחות פעם בשבוע ו-4% בתדירות נמוכה יותר. מנגד, 14% מהנשאלים לא שותים קפה כלל. הסקר העלה כי הירושלמים שהשתתפו בסקר צורכים הכי הרבה קפה בתדירות יומית (84% מכלל הירושלמים שנשאלו).
כמו כן, הסקר בחן את מותג הקפה שנתפס כהכי אהוב בישראל. לפי תוצאות הסקר המותגים האהובים יותר הם קפה נמס עלית (27%)  וטייסטרס צ'ויס (27%), אחריהם נמצא קפה טורקי עלית (19%).
בעניין זה, הדעות חלוקות בין המגדרים, 26% מהגברים גורסים כי קפה טורקי עלית נתפס כאהוב ביותר ו-22% חושבים שזהו טייסטרס צ'ויס. לעומת זאת, כשליש מהנשים גורסות כי המותג האהוב ביותר הוא קפה נמס עלית וכשליש גורסות כי הוא טייסטר צ'ויס.
הסקר גם בחן מה המותג שנתפס ישראלי ביותר. לפי הנשאלים, מותגי הקפה שנתפסו כהכי ישראלים הם קפה נמס עלית וקפה טורקי עלית, עם 45% ו-44% בהתאמה. בפרט, כ-51% מתוך הצעירים בגילאי 18-29 השיבו כי המותג קפה טורקי נתפס בעיניהם כישראלי ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה