מדדים ומחקרים
סקר הקפה הגדול חושף: באיזו עיר שותים הכי הרבה קפה?
לקראת יום הקפה הבין-לאומי, סקר חדש שנערך בדק איזה מותג קפה הוא האהוב ביותר בישראל, ואיזה מהם נתפס כהכי ישראלי. כמו כן, הסקר מגלה לנו - זו העיר שבה תדירות שתיית הקפה היא הגבוהה ביותר
לקראת יום הקפה הבינלאומי שיתקיים ב-1.10, שטראוס קפה וחברת המחקר "שילוב" ערכו סקר מעניין על תדירות שתיית קפה ותפיסות ביחס למותגי הקפה. בסקר נשאל: מהו מותג הקפה שנתפס כאהוב ביותר בישראל? ואיזה מותג נתפס כהכי ישראלי?
מתוצאות הסקר עולה ש-76% מהנשאלים שותים קפה בתדירות יומית, 6% שותים קפה לפחות פעם בשבוע ו-4% בתדירות נמוכה יותר. מנגד, 14% מהנשאלים לא שותים קפה כלל. הסקר העלה כי הירושלמים שהשתתפו בסקר צורכים הכי הרבה קפה בתדירות יומית (84% מכלל הירושלמים שנשאלו).
כמו כן, הסקר בחן את מותג הקפה שנתפס כהכי אהוב בישראל. לפי תוצאות הסקר המותגים האהובים יותר הם קפה נמס עלית (27%) וטייסטרס צ'ויס (27%), אחריהם נמצא קפה טורקי עלית (19%).
בעניין זה, הדעות חלוקות בין המגדרים, 26% מהגברים גורסים כי קפה טורקי עלית נתפס כאהוב ביותר ו-22% חושבים שזהו טייסטרס צ'ויס. לעומת זאת, כשליש מהנשים גורסות כי המותג האהוב ביותר הוא קפה נמס עלית וכשליש גורסות כי הוא טייסטר צ'ויס.
עוד ב-
הסקר גם בחן מה המותג שנתפס ישראלי ביותר. לפי הנשאלים, מותגי הקפה שנתפסו כהכי ישראלים הם קפה נמס עלית וקפה טורקי עלית, עם 45% ו-44% בהתאמה. בפרט, כ-51% מתוך הצעירים בגילאי 18-29 השיבו כי המותג קפה טורקי נתפס בעיניהם כישראלי ביותר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה