מדדים ומחקרים

סובלים מכאבי ראש? זו התרופה הטובה ביותר לפי המומחים

כאבי הראש הפכו להיות תופעה גלובלית ונפוצה במיוחד. אחד הפתרונות הכי טובים ויעילים הם משככי הכאבים. 11 מומחים אמריקאים בדקו ומצאו את חמש התרופות הטובות ביותר עבור כאבי ראש
מערכת ice | 
נורופן. כאב ראש ברדיו (צילום יח"צ/ צילום מסך)
הרבה מאוד אנשים סובלים מכאבי ראש, מקלים ועד לכאלה בלתי נסבלים. למרבה המזל, ניתן לטפל ברובן על ידי תרופות בטוחות ויעילות לשיכוך כאבים ללא מרשם (OTC). כאבי הראש ממש לא הפכו להיות נפוצים סתם כך. תלונות על כאבי ראש עולות, לדברי חוקרים מהאקדמיה האמריקאית לנוירולוגיה, בעקבות ההתחממות הגלובלית שמביאה איתה עלייה במחלות נוירולוגיות, החל ממיגרנות ועד לאלצהיימר.
כאשר אתה נוטל משכך כאבים (כולל אלו OTC), התרופה עושה שני דברים: ראשית, היא מדכאת את מערכת העצבים המרכזית, ומקשה על אותות הכאב להגיע למוח. שנית, הויא נצמדת לקולטנים לאופיאטים כדי לחסום אותות כאב המגיעים מהגוף. 11 רופאים, רוקחים ואנשי מקצוע אמריקאים המתמחים ברפואה, המליצו על חמש התרופות הטובות ביותר לשימוש.
במקום הראשון דורגה תרופה שהרבה מאוד מהישראלים אוהבים - אדוויל. במקום השני על פי המומחים הגיעה התרופה - נפרוקסן. במקום השלישי במומלצות ביותר נמצאת התרופה אקסדרין מיגרנה. אחריה, במקום הרביעי טיילנול (פרצטמול) ובמקום החמישי המומלצת ביותר נמצאת התרופה אספירין. חשוב לזכור כי המחקר הוא על בסיס אנשי מקצוע אמריקאים, וכי חלק מהתרופות עלולות להיחשב מסוכנות בישראל, או שתיתקשו לקבל אליהן מרשם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה