מדדים ומחקרים

אמן שאף אחד לא מכיר רשם הישג חסר תקדים

איך אלבום של אמן שהיה מוכר עד כה רק ליודעי ח"ן הפך לדבר הכי חם בקרב מאזיני ספוטיפיי בישראל?
יאיר מור | 
הופעה (צילום unsplash)
גיבורים וגיבורים אנונימיים: מטרו בומין הוא כינויו של המפיק המוזיקלי לילנד וויין ממיזורי. אנחנו מספרים לכם את זה בגלל שסביר להניח שרובכם, כמונו, לא שמעתם עליו עד הימים האחרונים, למרות שהוא עבד עם דרייק, 21 סאבג', פוסט מאלון, ניקי מינאז' ועוד. אך השבוע הוא נכנס לראשונה למצעדי המוזיקה הפופולארית ביותר בישראל, והאלבום שלו, "גיבורים ונבלים", התברג היישר במקום הראשון.
שני האלבומים שהובילו בשבוע שעבר נדחקו כל אחד מקום אחד – "קרן שמש" של בניה ברבי לשני ו"מזרח פרוע" של טונה לשלישי; "אלבום 2" של עדן חסון דורך במקום הרביעי; ואילו "המיטב" של יצחק קלפטר ז"ל זינק עם מותו למקום החמישי. שני האלבומים הלועזיים שכיכבו בטבלה בשבוע שעבר – "Midnights" של טיילור סוויפט ו"Her Loss" של דרייק ו-21 סאבג' צנחו ב-3 ו-5 מקומות, בהתאמה, למקומות 6 ו-10.
שני האמנים המואזנים בישראל נותרו עדן חסון וטונה; עומר אדם, שצנח באותו שבוע לראשונה אל מחוץ לחמישייה בדירוג המקביל של יוטיוב, זינק בספוטיפיי שני מקומות מעלה, מהחמישי לשלישי, והוריד את אייל גולן למקום הרביעי ואת טיילור סוויפט לחמישי.
בחמישיית השירים המואזנים בישראל לא היה שינוי בשבוע החולף: "קרן שמש" של בניה ברבי מוביל; במקום השני "סהרה" בביצוע החי של טונה יסמין מועלם במקום השני; "האמת" של אודיה במקום השלישי; ברביעי "Unholy" של סם סמית' וקים פטראס; ו"פנתרה" של נועה קירל בחמישי (בעוד הקאבר של אייל גולן מתרסק 8 מקומות למקום ה-35 בלבד).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה