מדדים ומחקרים

מיקרוסופט בנוקאאוט ישראלי לפייסבוק וגוגל - שנה רביעית ברציפות

דירוג עשר החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל של חברת דן אנד ברדסטריט התפרסם ואין שום חדש בפסגה - שנה רביעית ברציפות שמיקרוסופט בראש
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום Magma Images)
כאשר אתם מחפשים את מקום העבודה הבא שלכם, מה חשוב לכם? השכר, התנאים, הבוס, הסביבה, התפקיד, עבודה מהבית ועוד הם גורמים הנלקחים בחשבון, אך מהם הגורמים שהופכים את מקום העבודה למקום שהכי טוב לעבוד בו?
חברת דן אנד ברדסטריט המדרגת את עשר החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל מאמינים כי מצאו את התשובה באקלים חסר יציבות אותו אנו חווים בחודשים האחרונים. "מה שחשוב לעובדים זה לא הגלידות במקרר, אלא היציבות- לדעת לאן החברה הולכת ולדעת לתכנן את החיים ואת הקריירה שלהם בהתאם", הסבירה אפרת שגב, סמנכ"לית דאטה ואנליזה בדן אנד ברדסטריט.

למרות משבר ההיי-טק שרק הולך וגדל עם גל הפיטורים בחברות כמו פייסבוק וטוויטר, עדיין חברות ההיי-טק, שיודעות הכי טוב איך לתגמל עובדים, מצליחות להתברג ברשימה, למרות היחלשות יחסית. בעוד חברת פייסבוק יצאה מתוך העשירייה, זו השנה הרביעית ברציפות שמיקרוסופט שומרת על מקומה בפסגה.
בין החברות הנוספות ברשימת מקומות העבודה שהכי טוב לעבוד בהם נמצאות גם סייברארק, אינטואיט, SAP, גוגל, מאנדיי, איירון סורס וסיילספורס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה