מדדים ומחקרים

נטפליקס חושפת: כמה מהמנויים משתפים את הסיסמא שלהם?

נטפליקס בוחנת אפשרות של העלאת המחיר עבור חשבונות משותפים, ולצורך כך בחנה כמה משתמשים משתפים את הסיסמא למנוי שלהם. זו התוצאה המפתיעה
מערכת ice |  1
נטפליקס (צילום vecteezy)
נטפליקס בדקה עד כמה המנויים שלה משתפים את הסיסמאות עם אחרים, עד כמה הבעיה נפוצה? חברת המחקר הצרכני Leichtman Research Group, פרסמה ממצאים המצביעים על כך שכשליש מחשבונות נטפליקס חולקים סיסמאות בין מספר משקי בית. המחקר, שפורסם לראשונה במגזין 'דדליין', בדק מספר של 4,400 משקי בית.
התוצאות הראו כי 33% מהחשבונות משמשים יותר ממשק בית אחד, ע"י שיתוף הסיסמא, או גם חשבון משותף שמתנהל בחלוקת תשלום. הממצאים הללו מגיעים רק כמה שבועות לאחר ההודעה האחרונה של נטפליקס שתבחן הגדלת מחיר עבור חשבונות שמופעלים ביותר ממשק בית אחד. נטפליקס תציע דרך לחלוק חשבונות בצורה מאובטחת עם משקי בית אחרים תמורת עמלה נוספת של $2.99 ​​(מנוי יכול להוסיף עד שני חברים נוספים לחשבונות שלו.)

ענקית הסטרימינג עשתה מהפכה עולמית בתחום, ועד לשנה שעברה התעלמה מהעובדה שהפופולריות הגיעה גם בגלל האפשרות לשתף את הסיסמא בין מנויים. בתחילת 2021 הודיע לראשונה מנכ"ל נטפליקס ריד הייסטינגס, שהחברה בוחנת אפשרויות לבלום את שיתוף הסיסמאות בחשבונות עם משתמשים במספר משקי בית.
כפי שצוין לעיל, שליש מהחשבונות החולקים סיסמאות בין מספר משקי בית הוא מספר גדול בהחלט. אבל זה לא נתון שבהכרח מעיד על ה'קמצנות' של מנויים, בהתחשב ברשימה ההולכת וגדלה של פלטפורמות סטרימינג חובה, והעלויות שלהן: המון אנשים באמריקה מחזיקים בנוסף לנטלפיקס ב- , Prime Video, Disney+, Hulu ו-HBO Max. בנוסף, האחרים הפופולריים של Apple TV+, Paramount+ ו-AMC+. והרשימה הולכת וגדלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נט0ליקס
    טום 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חרא של תכנים ועוד מעלים מחיר
    סגור