נדל"ן ותשתיות

כוכב 'קריד' מוכר את הבית ב-13 מיליון דולר חצי שנה לאחר שקנה אותו

השחקן ההוליוודי מייקל בי. ג'ורדן דורס רגל גם בעולם הנדל"ן, כמו כוכבים רבים אחרים, ומוכר את אחוזת היוקרה ששיפץ ב-500 אלף דולר, רק חצי שנה לאחר שרכש אותה - זה המחיר בו הוא מציע את הנכס המפנק
מערכת ice |  1
האחוזה של מייקל בי גורדן (צילום יוטיוב The Luxury Level)
כוכב 'קריד' ו'הפנתר השחור', מייקל בי. ג'ורדן, נכנס לעולם הנדל"ן כמו כוכבים רבים כמותו לאחרונה. השחקן מציע כיום את ביתו היוקרתי בלוס אנג'לס למכירה ב-13 מיליון דולר, אף שרכש אותו רק במאי האחרון בעבור סכום של 12.5 מיליון דולר. 
לאחר הרכישה ג'ורדן השקיע כ-500 אלף דולר בשדרוג הביתה, שנבנה רק בשנת 2021. כעת הוא כולל 8 חדרי שינה, 14 חדרי שירותים, מערכת מיזוג אוויר ואבטחה משודרגות. כמו כן, הבית כולל חדר כושר עם ג'קוזי, מרתף יין, חדרי ארונות נרחבים, מעלית, בריכה ועוד.
ג'ורדן כאמור הוא לא היחיד שרואה הבטחה בתחום הנדל"ן ולאחרונה דווח על כוכבים הוליוודיים רבים שרוכשים בתים, משפצים אותם ומעלים אותם במהרה למכירה וזאת למרות השוק הקשוח.
הבולטת בהם היא השחקנית שרליז ת'רון שהצליחה למכור שני בתי יוקרה אינטימיים ומשופצים לאחרונה, באותו הרחוב ממש. לעומתה, כוכבים אחרים נאלצו להציע אחוזות למכירה רק כדיי להוריד את המחיר המבוקש, כאמור לאור המשבר הכלכלי ושוק הדיור הבעייתי. יש גם אלו שהרחיבו את העסקה מעבר לאחוזות, דוגמת ניקולס קייג' שהציע לאחרונה למכירה את האי הפרטי שבבעלותו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפי מה שאתם רושמים הוא לא הרוויח כלום (ל"ת)
    ע 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור