נדל"ן ותשתיות

מהלך גדול נוסף ל"פרשקובסקי": עסקת קומבינציה במתחם טרה בתל אביב

במסגרת העסקה, פרשקובסקי מניבים תקבל כ-34 אלפי מ"ר בייעוד למשרדים ומסחר ו- 57 יח"ד בייעוד להשכרה,  ואילו בעלי הזכויות במקרקעין יהיו זכאים לכ-140 יח"ד בייעוד למגורים וכן לתמורה כספית שתשולם במזומן בסך של כ-100 מיליון שקלים
מערכת ice | 
שרון פרשקובסקי (צילום טל גבעוני)
כך דיווחה פרשקובסקי היום (חמישי) לבורסה לניירות ערך
החברה מתכבדת להודיע בזאת כי פרשקובסקי מניבים בע"מ, חברה בת בבעלות מלאה של החברה ("פרשקובסקי מניבים"), התקשרה עם מרבית בעלי הזכויות, שהינם צדדי ג' שאינם קשורים לחברה ו/או לבעלי השליטה בה, במקרקעין הידועים כחלקות 188, 189, 190, 284, 286, 310 וחלק מחלקות 308 ו-536 בגוש 7093 ו/או כל חלקה הנובעת או המתפצלת ממנה, בתל אביב-יפו (מתחם בן שמן) ברחובות גינוסר, בן שמן ומוזס יהודה ונח בתל אביב-יפו (מתחם בן שמן), ("העסקה", "המקרקעין", "הפרויקט" ו-"בעלי הזכויות", לפי העניין), בעסקת קומבינציה מותנית שתנאיה העיקריים מפורטים להלן:
1. המקרקעין הינם חלק מחטיבת קרקע בשטח כולל של כ-2 דונם ("חטיבת הקרקע"), לגביה הוגשה ומקודמת תכנית בניין עיר מס' 507-0157305 הידועה בשמה "מתחם טרה בנחלת יצחק תא/4068 ("התכנית"), השתכללות העסקה מותנית באישור התכנית למתן תוקף בתוך פרק זמן כולל של עד 18 חודשים ממועד חתימת ההסכם ("התנאי המתלה").
2. בהתאם להסכם, ככל שעל פי דו"ח האפס, רווחיות הפרויקט תעמוד על 17% ומטה, פרשקובסקי מניבים תהיה רשאית לשלוח לבעלי הזכויות תוך 14 ימים מהמצאת דו"ח האפס לבעלי הזכויות, הודעה בכתב בדבר ביטול ההסכם.
3. נכון למועד דוח זה, פרשקובסקי מניבים התקשרה בהסכם עם כ-52.6% מבעלי הזכויות במקרקעין, כאשר לצורך הוצאת הפרויקט לפועל נדרש, בין היתר, להתקשר בהסכם ביחס למלוא הזכויות במקרקעין.
4. במסגרת העסקה, ובכפוף להתקיימות מלוא התנאים הדרושים להוצאת הפרויקט לפועל, פרשקובסקי מניבים תקבל כ-34 אלפי מ"ר בייעוד למשרדים ומסחר ו-57 יח"ד בייעוד להשכרה, ואילו בעלי הזכויות במקרקעין יהיו זכאים לכ-140 יח"ד בייעוד למגורים וכן לתמורה כספית שתשולם במזומן בסך של כ-100 מיליון ש"ח (בתוספת מע"מ) ("התמורה הכספית"). כמו כן, בעלי הזכויות יהיו זכאים לתמורה נוספת בגין רווחיות, ככל ששיעור הרווח של פרשקובסקי מניבים מהפרויקט יעלה על שיעור רווחיות כפי שנקבע בהסכם.
5. כמו כן, במסגרת העסקה, התחייבה פרשקובסקי מניבים, כתנאי לפתיחת תיק לקבלת היתר בניה, לבנות על חשבונה מבנה ציבור בשטח של כ-1,724 מ"ר שטח עיקרי וכ-776 מ"ר שטחי שירות.
6. במסגרת העסקה התחייבה החברה להעמיד ערבות לטובת בעלי הזכויות בקשר עם מלוא התחייבויות פרשקובסקי מניבים בקשר עם העסקה.
7. פרשקובסקי מניבים תישא בכל התשלומים וההוצאות הכרוכות בתכנון ובבנייה של הפרויקט כאשר הצדדים ישלמו את המיסים החלים עליהם בהתאם ובכפוף להוראות כל דין.
8. בכוונת פרשקובסקי מניבים לממן את התמורה הכספית מהון עצמי ומימון בנקאי. למועד דוח זה טרם סוכמו התנאים בקשר עם היקף המימון ו/או תנאיו.
עורכי הדין שהובילו את חתימת ההסכם: עו"ד לירון רוט אשר ייצגה את חברת פרשקובסקי ועו"ד צחי נרקיס ועו"ד יעל נתן ממשרד עוד מ.פירון ושות' שייצג את בעלי הזכויות בקרקע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה