נדל"ן ותשתיות

ב-70 מיליון דולר: הצצה לאחוזה החדשה של קים קרדשיאן

עם כל מה שאפשר לבקש לחופשה המושלמת, כולל, חדר כושר, בריכה ונוף עוצר נשימה, קים קרדשיאן רכשה לעצמה את אחוזת החוף היוקרתית במאליבו. כך היא נראית
מערכת ice | 
הבית של קים קרדשיאן (צילום Hollywood Lifestyle, אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
הקיץ אולי נגמר, אבל קים קרדשיאן כבר מניחה את הקרקע לחופשה שלה בקיץ הבא - ועוד קיצים רבים שיבואו, כך נראה. רישומי נכסים מראים כי בשבוע שעבר כוכבת הריאליטי הפופולרית שהפכה למיליארדרית יחד עם עורך דין שאפתן, שילמו 70.4 מיליון דולר עבור אחוזה מול האוקיינוס ​​ב-Encinal Bluffs, אחד מהאיזורים הנחשקים ביותר במאליבו. כך על פי הפרסום באתר Dirt.
העסקה היא ללא ספק היקרה ביותר במאליבו השנה, והגדולה ביותר מאז פברואר 2021. זוהי גם מכירת הבתים הרביעית היקרה ביותר בקליפורניה ב-2022, אחרי 75 מיליון הדולר שדרייק שילם עבור ביתו החדש, עסקת הולמבי הילס בסך 120 מיליון דולר ומאחוזת "The One" הידועה לשמצה של בל אייר, שנמכרה במכירה פומבית תמורת 126 מיליון דולר.


Hollywood Lifestyle
הבית נבנה בשנת 1944 ושופץ בהרחבה רק בשנות ה-90, ושוב בשנת 2016. הבית בסגנון הווילה הים תיכונית היה פעם המרכז של אחוזה בשטח 6 דונם בבעלותו של יזם הביוטק וולטר דה לוגי, שמת בשנת 2014. בשנה שלאחר מכן, אלמנתו לינדה מכרה את הנכס הגדול ביותר מ-50 מיליון דולר לשכנותיה, סינדי קרופורד ובעלה הוותיק רנדה גרבר.
 
האחוזה, ששטחה 6 דונם, פוצלה לאחר מכן לשתי חלקות: האחת מהן מגרש של 2.8 דונם, רובו ריק, והשנייה שטח של 3.2 דונם המכיל את הבית הראשי. קרופורד שמרה את הנכס הקטן יותר לעצמה, אבל מכרה את הנכס בגודל 3.2 דונם ב-2018 תמורת 45 מיליון דולר לאדם וייס, מנהל קרן גידור בדימוס מעמק הסיליקון בקליפורניה.

Hollywood Lifestyle

וייס היה זה שמכר את הנכס לקרדשיאן, לאחר שעיצבה מחדש את השטח והתגורר בו במשך כמה שנים. לאחר שהרשימה אותו במרץ עם תג מחיר של 99.5 מיליון דולר, ההצעה נחתכה לכ-90 מיליון דולר לפני שקרדשיאן התקשרה עם הצעה נמוכה משמעותית.
וייס, בן 55, עובר לאי מאווי בהוואי, שם שילמו בשנה שעברה הוא ואשתו בארט סווטק 45 מיליון דולר עבור אחוזה מול האוקיינוס ​​לא הרחק מבית הנופש של ג'ף בזוס. קרדשיאן, 41, ממשיכה להתגורר בעיקר באחוזה העצומה שלה בהידן הילס. יש לה גם שני בתים "חילופיים" באותו מקום, שאחד מהם יצא למכירה לאחרונה, ועדיין מחזיקה בדירה יוקרתית בקלבסאס ומגרש פנוי במועדון מדיסון היוקרתי של לה קווינטה.
 

Hollywood Lifestyle
 
ולסקרנים, האחוזה החדשה של קרדשיאן נמצאת במרחק של כ-14 קילומטרים במעלה החוף מהאחוזה של קניה ווסט בשווי 57 מיליון דולר, לא בדיוק מרחק של ללכת לבקש סוכר. מלבד קרופורד, כמה מהשכנים החדשים הקרובים ביותר של קרדשיאן במאליבו כוללים את מפיקת העל של הטלוויזיה בדימוס מרסי קרסי, ליאו דיקפריו, ניל דיימונד ומייקל אייזנר.

Hollywood Lifestyle

נעולה מאחורי חומת גדר חיה בלתי חדירה ושער מתנשא, אחוזת מליבו החדשה של קרדשיאן אינה נראית מהרחוב, ממוקמת בקצה שביל נסיעה ארוך מאוד. בפנים, הבית בשטח של יותר מ-2000 מ"ר, כולל ארבעה חדרי שינה ו-5.5 חדרי רחצה, בתוספת מספר אזורי מגורים מרווחים. קירות זכוכית מציגים נופי מים לבנים ושקיעה מסנוורת.
כמובן, הבית מצויד בחדר כושר לאימונים היומיים של קרדשיאן, איזור הכולל בריכה, ביתן ואח. מפטיו הבריכה מובילות מדרגות בטון אל ספא נפרד עם נוף לא פחות מדהים. הנכס כולו מעוצב בצורה שופעת עם דשאים טרופיים ועצים בוגרים, שהאחרונים שבהם עוטפים מגרש טניס בגודל מלא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה